seven💐

1K 8 2
                                    

Aku taktahulah cukup manis ke tak cerita ni. So hope korang enjoy lah! Do vote and comment okay! Jangan segan-segan. Thanks me later for the double updated

.
.
.

Bau masakan menjengah hidungnya. Terbangun tubuh sasa itu dari tidur. Melihat isterinya tiada di sebelah, perlahan kaki keluar, melangkah ke dapur.

Bergaun tidur, memasak. Em bae sangat!
"Bae, masak apaa" Meleret katanya. Perlahan tubuh itu dirangkul erat dari belakang. Kepalanya disandarkan atas bahu isterinya itu.

"Aa..Aaira tengah buat pancake.." Melihat muka isterinya yang berona merah itu membuatkannya ketawa kecil. Comel!
Sengaja ditiup telinga isterinya.
"Geli la abang Meerul" Aaira masih tidak biasa dengan sentuhan sepupunya yang sudah menjadi suami. Mengelakkan telinganya ditiup lagi segera dia toleh.

"Abang pergi mandi dulu..nanti Aaira dah siap masak, Aaira panggil" lembut Aaira berbicara.

"You called me what?" Keningnya terjengket.

"Abang Mee" Bibirnya disentuh jari Ameerul Luthfan. Matanya dipandang dalam. Detakan jantung bersatu.

"Call me sayang please" Segala suara atuk nenek husky Luthfan keluarkan. Sengaja ingin mendebarkan lagi Aaira yang sudah memerah itu.

"Call me sayang and call yourself baby, because you're my precious bae" Dahinya dikucup perlahan.

"Ssa....yang" panggilnya perlahan. Tergagap mendengar suara seksi suaminya itu.
Bau hangit menusuk hidung mereka. Pantas dia toleh. Pancake hanguuss! :(

"Abang laa ni!" Dada bidang itu ditumbuk perlahan. Pancake itu dialih ke atas pinggan. Dibentuk pancake baharu.

"Call me sayang!" Perlahan sepasang tangan menghadapkan muka Aaira ke arahnya. Bibir itu diragut perlahan dua kali.
Laju kakinya lari ke bilik mandi.
Stolen kisses!

"Hey!! Pencuriiii..." Aaira mencebik. Hehe muka dah merah. Tapi halal apa.. dapat pahala kan? Suami sendiri...
Tersenyumnya riang. Terbit sedikit rasa bahagia.

Pancake tadi dihidang bersama beberapa botol syrup. Pilihan. Bukan dia tahu selera pagi suaminya bagaimana.

Bunga dan coklat di atas meja itu dipandang. "Siapa punya? Untuk dia ke?" Perlahan jarinya menari mengambil kad yang diselit antara gubahan bunga itu.

'For my precious wife, I love you!'

Bunyi pintu bilik air dibuka.
"Thankyou Abang" Tersenyumnya bahagia.

Luthfan yang hanya bertuala itu dipandang. Em dia ni nak goda isteri sendiri ke?

"Abang, pergilah pakai bajuuu!" Pantas sepasang tangan Aaira menutup matanya dari lihat. Malu! Dia lupa posisi sebagai isteri. Fikirnya masih sepupu agaknya.

Luthfan tersenyum sinis. Mahu mengusik.

"Call me sayang duluu" Sengaja Luthfan mahu mengada. Susah betul isterinya itu. Nasib baik permulaan.

"Em Sayaangg, pakailah bajuuu" Aaira berkata sedikit perlahan.

"Okay baby!" Sekelip mata Luthfan masuk ke dalam bilik dan keluar kembali bersama short pants.

"Eeee orang suruh pakai baju lahhh" Masih merah muka Aaira melihat tubuh suaminya itu. Ada six pack. Eh betul ke enam. Macam banyak je.

"Biarlah, sayang baby ni nak makan" Ameerul mengenyit mata. Tempat duduk di sebelah isterinya diambil.

"Makan je laa, makan kena buka baju ke?" soal Aaira. Pelik betul suaminya.

"Kena lah, kalau tak macam mana nak makan Puan Aaira Athirah ye?" Sengaja Luthfan memberi senyuman paling manisnya. Kalau perempuan lain nampak dah cair teruk dah. Aaira juga. Nampaklah wajahnya yang menahan.

Wajah Aaira sudah memerah. Bukan sebab malu je, geram pun ada.
"Orang suruh makan makanan ni la" bentak Aaira. Orang dah penat-penat masak, taknak makan pulak. Dahlah satu pancake dibuat hangus.

"Orait but after this, you are my food okay baby!" Tak menyempat betul suami dia ni. Geram pula.

"Noooo, malam nanti lah kita buat, kita balik rumah dulu" Oh Aaira dah bagi greenlight. Dia sedar tanggungjawabnya sebagai isteri. Perlahan suapan demi suapan pancake disua ke mulutnya.

"Kita nak buat apa tu bae?" Sengaja Luthfan ingin menyakat. Tersedak isterinya.
Tak guna betul encik suami ni!

Perlahan air diteguk.
"Taktahu" Jawab Aaira innocent habis mukanya. Comel Agsgsghdjf.

"Making our love" Dibisik ke telinga Aaira.

Aaira menggigit bibir. Malu! Mukanya pasti dah merah habis.
Tangan kirinya menutup muka bahagian kirinya. Malu! Jahatnya manusia bernama Ameerul Luthfan!

Ameerul Luthfan Where stories live. Discover now