10.bölüm: Uzak dur!!

18 6 1
                                    

Yorum ve beğenilerle destek olursanız sevinirim. İyi okumalar.

Yaklaşık beş dakika sonra yine aynı toplantı odasındaydık. Ben ve july olanları anlattığımızda kulaklarını açmış bizi dinliyorlardı. Pool olanları duyduktan sonra düşünceli bir edayla konuşmaya başladı.

"Bak evlat. Pek bir bilgimiz olduğu söylenemez ama şunu biliyorum. Orası senin gücünün merkezi. Bu kadar erken başarabileni görmemiştim. Ben iki ayda oraya girebildim. Sen ise bir haftada. Huhhh. Demek istediğim oraya tekrar gitmelisin. Sen hepimizden güçlüsün. Burdakiler eğitimlerini pek önemsemiyorlar. Bu yüzden henüz güçlerini bulamadın. Sadece sen yapabilirsin. Gücünle onları teşvik etmelisin. Bu.... senin sorumluluğun.
Bemi anlıyormusun?"

Dediklerini dinlerken düşüncelere daldım. Ama bunu yapabileceğimi düşündüm. Başımı kaldırıp Poolun gözlerine bakarken hafifçe başımı salladım.

Hemen gücümün ne olduğunu bulabilmeliydim.

Sözü Jack alırken huşuyla yüzüne baktım.

"Daniel ve bir ekip şehre gidip erzak getiricekler. Sende onlarla git."

"Bende gidicem." July konuşurken gözlerim ona kaydı. Jack hemen itiraz etti.

"Hayır. Bir yere gitmiyorsun. Daha fazla güçlü değilsin. Neden çoğu eğitime katılmıyorsun? "

July banane dercesine omuzlarını silkip odadan ayrıldı. Bu kız tam bir baş belasıydı. Bende ordan ayrıldıktan sonra Danielin yanına geldim.

"Bende sizinle gelicekmişim. Kimle nereye gidiyoruz?" Lafı uzatöadan Daniele sordum. Gözleriyle ilerde duran grubu işaret ettikten sonra konuşmaya başladı.

"Gidecek grup bu. Julyde gelicekmiş. O kızbir şey istedimi kimse durduramıyor. Neyse hazırlan. Yarın erkenden gidiyoruz."

İlerdeki grubda 4 kişi vardı. İkisi kız ikisi erkek. Onları  daha önce görmüştüm zaten. Akşam olmak üzereydi. Danielle beraber yürürken bana ne yapacağımızı anlatıyordu. Daha önce benim geldiğim şehire gidecektik. Sanırım bu yüzden benimde gitmemi istediler.

Daniele benim şehirde küçük bir stoğum olduğunu söyleyince onuda alabileceğimizi söyledi. Ama dha çok benim içki koleksiyonuma sevinmişti.

Binaya gelip hemen yattık. Ertesi sabah zinde olmamız gerekiyordu.

Alfanın yüzümü yalamasıyla uyandım. Alfayla biraz oynadıktan sonra kalkıp bir banyo yaptım. Duştan çıktığımda diğerleri yeni uyanıyordu. Hemen hazırlanıp çıktık. Ben nasıl gideceğimizi merak ederken Daniel beni depo gibi bir binaya getirdi. İçindeki 4x4 arazi araçlarını gördüğümde ağzım açık kaldı. Daniel bu fırsatı kaçırırmı çenemi sertçe kapattı.

İki araçla gidecektik. Yük için ne kadar yer olursa o kadar iyiydi. Araçlar baya genişti. Her araç 6 kişi rahat bir şekilde alıyordu.

Biz tam yola çıkacakken July sırtında bir çantayla yanımıza geldi. Ben?Daniel ve July bir araca diğer dörtlü diğer araca bindi. Alfa arkaya Julynin yanına oturmuştu. Julyden hoşlanmı gibiydi.

Yola çıktığımızda arkadaki araç peşimizden geliyordu. Arabayı Daniel sürerken eskiden yaptığı çılgınlıkları böbürlenerek anlatırken bizde ona gülerek karşılık veriyorduk.

Yolda epey bir vakit harcadık. Ben elimde haritayla gidemeyeceğimiz yada canavarların olduğu kısımları gösterirken beni dikkatle dinlemeye başlamışlardı.

Bir günlük bir yolculuktan sonra binaların içine girmeye başladık. Tek yek bütn dükkanlara bakıyorduk. Bazen karşımıza güçsüz canavarlar çıkıyordu. Ama hemen öldürüp yola devam ediyorduk. Sonunda benim evime gelmiştik. Burdaki eşyaları yükledikten sonra devam ettik. Biir kısmımız arabalarda benzin çekip bidonlara doldururken bir kısmımız etrafa bakıyordu.

İşaretli Olanlar(TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin