Titkok

431 37 6
                                    

Katara egy oszlop mögül figyelte, amint a fiatalabb énje és Aang a szobája felé veszik az irányt, és valamiért úgy érezte, hogy nem kell követnie őket.

"Olyan érzésem van, mintha ez már megtörtént volna egyszer" – gondolta magában a vízidomár.

Katara csak egy pillanat erejéig látta a fiatalabb önmagát, mégis rengeteg érzelmet tudott kiolvasni az arcáról. Például csodálatot és szerelmet, amit Aang iránt érzett, továbbá örömöt, hogy végre hazatérhet. Katara emlékezett, hogy valamikor ő is ugyanezt érezte, ám ez a későbbiekben megváltozott.

"Vajon neki is ugyanaz lesz a sorsa, mint nekem?" – töprengett Katara, majd végül is csak legyintett, és elment megnézni, hogy hol tartanak a fiai a vízidomítással.

******

Toph, Suki, Zola, Zuko, Sokka, Katara, Aang, Appa, Momo és Nocky egyszerre estek le az elé a ház elé, ahová pár nappal ezelõtt bezárták őket.

- Pusztítsuk el ezt a helyet, hogy soha többé ne lehessen embereket bezárni dimenziók közé – rendelkezett Aang, mire az idomárok egyszerre csaptak le az elemükkel a portálokkal teli házra.

A különös épületből két perc elteltével már csak por és hamu maradt.

- Most pedig tűnjük el innen! – indítványozta Sokka.

Zuko javaslatára a Parázs-sziget felé vették az irányt, út közben pedig Sokka elmondta, hogy ő és Zuko melyik dimenzióban jártak. Erre Suki és Zola egymás szavába vágva mesélték el a saját élményeiket. Toph néha közbeszólt valamit, Zuko pedig végig hallgatásba burkolózott. Amikor a többiek megkérdezték Katarától és Aang-tól, hogy milyen dimenzióban jártak, a két idomár nem válaszolt túl bőbeszédűen, ezért inkább annyiban hagyták a dolgot. Katara és Aang is úgy látták a legjobbnak, ha inkább nem számolnak be mindenről olyan pontosan.

******

Másnap reggel a kis csapat már a Parázs-szigeten ébredt fel. Amikor Zola lement az udvarra, azt vette észre, hogy Zuko és Aang éppen tűzidomítást gyakorolnak.

"De kár, hogy nem keltem fel hamarabb! Akkor akár én is beállhattam volna gyakorolni!" – gondolta magában Zola.

- Szerintetek nem furcsa, hogy a saját házában rejtõzünk el a Tűz Ura elől? – kérdezte Katara, miután Zuko és Aang befejezték a gyakorlást.

- Mondtam, hogy az apám a királlyá választása óta nem járt itt – felelte Zuko – Az nagyon régen volt. Ezen a helyen keresnének minket utoljára.

- Figyeljetek, ez hihetetlen! – jelent meg váratlanul Sokka Suki-val az oldalán – Színdarab készül rólunk!

- A városban jártunk, és ezt találtunk! – vette át a szót Suki, mire Sokka felemelt egy plakátot.

- Tessék? Hogy lehetséges ez? – kérdezte értetlenkedve Katara, miközben a többiekkel együtt alaposan szemügyre vették a plakátot.

- A jéghegyben lévő fiú – kezdte felolvasni a plakáton lévő írást Sokka – Az elismert Föld Királysága-beli drámaíró, Purun Dim új darabja. Megjárta az egész világot, hogy adatokat gyűjtsön az Avatarról. A jeges Déli-sarktól, Ba-Sing-Sé szívéig beszélt mindenkivel. Éneklő nomádokkal, kalózokkal, hadi foglyokkal, sőtt még egy meglepően tájékozott káposzta árussal is.

- Előadják a hírneves Parázs-szigeti játszók – fejezte be Suki a felolvasást.

- Anyám is elvitt minket erre. Minden évben előadták a Sárkány szerelmet – szólalt meg váratlanul Zuko.

Egy új világ titkai (Avatar ff) (BEFEJEZETT)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz