Oscar éppen Xon palotájának a bejáratát őrizte, amikor megérkezett a váltás, és végre oda mehetett, ahová akart. Először Xarin egyik kocsmájába tért be, ugyanis a békésen iszogató emberek között nyugodtan írhatott egy levelet. Miután rendelt egy pohár bort, leült az egyik asztalhoz. Az emberek gyakorlatilag menekültek a közeléből, ugyanis kövér alakja és fenyegető tekintete elárulta, hogy egy verekedésből egyértelműen ő kerülne ki győztesen. Oscar nem rég újabb értékes információk birtokába került, és ezeket sürgősen meg kellett osztania Clara-val. Az előző este megtudta, hogy a Tűz Ura életben maradt, és ő, a dimenziók közti utazó meg még néhány barátjuk rövidesen megérkeznek ide, hogy leleplezzék őt. Oscar nem tudta, hogy ezek után mennyire érdemes itt maradnia, és ezzel kapcsolatban szeretett volna tanácsot kapni. Mivel Clara és Trey pár faluval odébb találtak szállást maguknak, így a válasz estére már meg is érkezett. A vízidomár spigrat azt válaszolta, hogy a lehető legtovább a palotában kell maradnia, és ha van rá esélye, akkor ölje meg a Tűz Urát és hozza el onnan a dimenziók közti utazót. Xon-al már nem érdemes foglalkoznia, hiszen nála sokkal értékesebb zsákmányok kerültek eléjük. Miután Oscar elolvasta a levelet, a szája kegyetlen mosolyra húzódott, és sötétbarna szemében felcsillant a gyilkolás iránti vágy. Úgy érezte, hogy Clara megtalálta számára a tökéletes feladatot.
******
Zola még Torinában elmondta az Avatar csapatnak a különös álmait, továbbá azt, hogy ez hogyan kapcsolható össze a Fekete Szellemmel. Sajnos azonban senkinek sem volt használható ötlete, hogy hogyan lehetne távol tartani a Fekete Szellemet Zolától. Ezek után a kis csapat csak reménykedni tudott, hogy ennek semmi komolyabb jelentősége sem lesz majd a jövőben.
Aznap éjjel a lánynak nem voltak rémálmai, azonban még sem tudott megnyugodni. Úgy érezte, hogy az ellensége mostantól sokkal rosszabb módszereket fog alkalmazni a meggyengítéséhez, mint egyszerű rémálmok.
Sokka és Suki esküvőjére egy teliholdas estén, a Kyoshi-szigeten került sor. Zola olyan gyönyörű esküvőt még nem látott, és biztos volt benne, hogy nem is fog. Az a nap teljesen gondtalanul telt el, és mindenki jól érezte magát. Azonban a fiatal házaspár nem élvezhette túl sokáig egymás társaságát, ugyanis Suki megígérte Zolának és Katarának, hogy elmegy velük és Zuko-val Xarinba.
Az utazásra egy héttel később került sor. Amikor Zuko, Katara, Suki és Zola megérkeztek, Xon már várt rájuk.
- De jó, hogy végre itt vagyok! – kiáltott fel a király, majd odarohant hozzájuk, és mind a négyüket szoros ölelésbe zárta.
- Mi is örülünk neked! – mondta Zuko, miután kiszabadult a földidomár karjaiból.
- Hol vannak a többiek? – érdeklõdött Xon, majd alaposan körbenézett.
- Nem jöttek velünk, mivel nem értek rá – válaszolta Zola.
- Remélem, hogy azért majd nélkülük is sikerül elcsípnünk az árulót – mondta vidáman Xon, majd váratlanul elkomolyodott – Az a semmirekellő megölte a legjobb kémemet, miután rájött, hogy el akarom kapni őt. Ráadásul nem csak úgy végzett azzal szerencsétlennel, hanem a felismerhetetlenségig összevagdalta, és mindössze csak egy véres húscafat maradt belőle.
Katara alig észrevehetően megborzongott, és közelebb lépett Zuko-hoz. A vízidomár nagyon remélte, hogy még azelőtt sikerül elkapniuk a spigratot, mielőtt az kárt tesz valamelyik barátjában. Miután Xon úgy határozott, hogy a nyomozást elég lesz csak másnap elkezdeniük, ezért a kis csapat fölment a palotába.
Miután berendezkedtek az ideiglenes szobájukba, Xarin királya mindenkit meghívott egy csésze teára, amit az elfáradt utazók örömmel elfogadtak. Ellentétben a különböző "köves ételekkel", aminek inkább senki sem akarta megtudni az összetevőit. Körülbelül egy óra elteltével megjelent Mai, és mielõtt bárki megszólalhatott volna, közölte, hogy ő is segíteni fog a nyomozásban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy új világ titkai (Avatar ff) (BEFEJEZETT)
FanficZola nem talája a helyét a világban, és egy félreértés miatt elszökik a biztonságot nyújtó otthonából. Akkor még nem tudta, de ez a tette örökre megváltoztatta az életét. Véletlenül átkerült az Avatar világába, és akaratlanul is belesodródott a hábo...