2 "Шинэ танил"

251 16 1
                                    

Гэнтийн оройн зочидод зориулж ээжтэй цуг оройн хоол бэлдэхээр болов. Өмнө хэзээ ч ингээд Ким Тэхён гэх золигт зориулаад дуртай хоолыг нь хийгээд зогсож байна гэж бодсонгүй шүү. Ойрд тухтай Ким ахын гэрийнхэнтэй уулзаж чадаагүй болохоор ээж бүгдийн оройн хоолонд урьхаар шийдсэн юм. Ким ах бол аавын ажлын хамтрагч мөн сайн эмч доктор хүн том хүүгээ мөн эмч болгоод өөрс дээрээ аваад хажуудаа ажлуулж шинэ төсөл даалгасан тухай тэд ярьж байсан бодвол Жин ахыг шалгаж байгаа байх. Тэр хүн хэзээ ч тэдний шалгалтанд унахгүй гэдэгт итгэлтэй байна. Жин ах бол гоц ухаантай үүн дээр нэмээд Тэхён бид 2ыг оруулах нь зөв байх.

Бид бусдаас өөр онцтой тархины чадамжтай үүнийгээ хэрхэн зөв ашиглаж сурах нь бидний үүрэг болоод байгаа юм.

Тэд ч ирж ойрд уулзаагүй хүмүүстэй ээж буу халан суух бол Тэхён надтай цуг миний өрөөн рүү зүглэв.

Тэхён: Би маргаашнаас хичээлдээ явхаар болсон өглөө хамт сургуульруугаа явж болох нь.

Би: Чи мэдээгүй байх энэ зун аав надад машин авч өгсөн. Хүсвэл өглөө гэрээс чинь очиж авч байя.

Тэхён: Гадаа хашаанд чинь байсан сайхан амьтан чинийх юм уу. Янзтай надад хааяа зээлж байгаарай жоохноо минь..гэхдээ ийм амьтан унаад сургууль руу явбал ч нэлээн хүний нүд унах байх даа.

Би: Аваад жоохон засвар хийчихсэн нэлээн хүчтэй эд шүү. Мэдээж сургууль руу зүглэлтгүй сургуулийн ар талын дэлгүүрийн машины зогсоол дээр үлдээгээд цааш алхаад явчихна. Хойно байдаг болохоор хүмүүс нээх анзаардаггүй юм.

Тэхён: У ах ч мэдрэмжтэй шүү. Манайх яахав дээ намайг ер нь тоох биш Жин ахыг л хүүгээ мэдгээс хойш.

Би: Учир нь Жин ах чамаас хавь илүү ухаантай дээр сайн хүү нь байдаг болохоор тэр. Харин чи хэрэг тарьхаас цаашгүй амьтан.

Тэхён: Чи хэний талд ороод байгаа юм. Яаааа У Хани би чиний найз шүү. Найзынхаа ахыг өмөөрөх чинь буруу.

Дахиад л эхлэлээ энэ ядаргаатай зан хэвэндээ байх шив...

###: Зөв ярьж байна. Мэдээж Хани хайрт ахынхаа талд орно шүү дээ.

Тэхён: Жин хён яриа чангаа юу. Энд хоёр найзын үл ойлголцол болж байгааг харахгүй байна уу биднийг түр үлдээ.

Жин: Намайг хөөгөөд байгаа юм уу. Чи зөндөө л удаан хамт байлаа шүү дээ яагаад надад Ханитай 5хан минут уулзах боломж өгч болохгүй гэж Ким Тэхён.

AGUST ||JKWhere stories live. Discover now