4 "Чамайг харах өнцөг"

178 11 1
                                    

Жонгүүг л хэлсэн болохоос биш үнэндээ миний дүн авах юмгүй гархаар байлаа. Их сургууль ахлах сургууль шиг биш гэдгийн мартсан бололтой. Багш нар маань ч бидний хэн нь хэн бэ гэдгийн бүрэн танихгүй байх шиг зөвхөн даалгавар бие даалтаас хамаарч хэдэн оноогоо өгнө гэж багш нар нь сануулж эхэллээ. Эцэст нь миний хичээл хийх цаг ирж хичээлээ тараад номын санд суудаг болов оо. Бие даалт хийх асуудал биш ч намраас хойш хуримтлуулсан даалгавар минь тоглоом биш байв. Өдөр өдөрт хичээлээ хувааж хийгээд байвал долоо хоног хангалттай хугацаа учраас цаг алдалгүй хийж эхэлхээр шийдсэн юм.

Номын санд сууж байхад Тэхён ойр ойрхон залгаж анхаарлыг минь сарьнуулаад байсан болохоор утсаа аван кордорт ярьхад тэр өнөөх утгагүй яриагаа яриад эхлэв. Дараа нь орой найзуудтайгаа караоке орох тухайгаа хэлж хамт явхыг санал болгов.

Би: Тэхён дүн гарахад одоо сар ч хүрэхгүй хугацаа үлдчихсэн байна надад дүн маш чухал .

Тэхён: Эээ Хани чи хүссэн хүсээгүй хангалттай дүндээ хүрч чадна шүү дээ. Гуйж байна.

Би: Би үнэхээр амжихгүй ээ.

Тэхён: Эээ би найзууддаа чиний сайхан амьтныг магтаад ярьчихсан чинь хармаар байна гээд гуйгаад салдгүй ээ. Хани найзыгаа эвгүй байдалд оруулмааргүй байгаа биздээ.

Би: Чиний л буруу. Ямартай ч би амжихгүй гэдгээ хэлсэн шүү тасаллаа...баяртай.

Тэхён: Ханииии...

Зурвасаар орой уулзах хаягаа явуулчихаж. Очихгүй гээд байхад энэ зөрүүд амьтныг яая даа.

Нэлээн удаан ном гөлийж суугаад хэр удаан сууснаа ч анзааралгүй гадаа харанхуй болгочихсон байв. Сургуулиас гараад харих замд Тэхёны явуулсан газар байдаг учраас хальт дайрч ирсэн гэдгээ мэдэгдээд явхаар шийдэв.

Бөөн гэрэл анивчсан хаягтай pub-ын урд зогсоод машинаасаа буугаад түүнрүү ирсэн гэдгээ мэдэгдэн зурвас илгээлээ. Удалгүй тэр хэдэн залуус дагуулан гарч ирэв. Харсан царайнууд байх ч мөн мэддэг хүн ч явж байв. Жон Жонгүүг ойлгомжтой тэр хэзээ ч шоу цэнгээнээс буцах хүн биш.

Тэхён: Үнэхээр ирчилээ шүү. Бид өөр газар орхоор болчихлоо энэ газар онцгүй юм байна хамт явах уу.

Би: Баярлалаа гэхдээ үгүй суучих хүргээд өгье.

Бүгд тодорхой хэмжээний ууцгаачихсан болохоор тэнд нь машинын үлдээн өөр газарлуу хүргэж өгхөөр болов.

AGUST ||JKWhere stories live. Discover now