"Jimin lütfen Jungkook'a söyleme"
Dedim
"Neden söylemeyecekmişim ?"
"Lisa'nın iyiliği için ne olursun ?"
"Evet Jimin lütfen"
Dedi Lisa"Pekala"
"Söylemeyecek misin ?"
Dedim
"Hayır söylemeyeceğim"
Dedi, serçe parmağımı uzattım Jimin'eBana 'Ciddi misin ?' dercesine baktı elimi iterek gitti. Umarım Jungkook'a söylemez.
Zil çaldığı için yerlerimize geri oturduk. Hocalar derse girdi işleyip çıktı. Günüm böyle geçti...
Okul sonunda bitmişti ayağa kalktım çantamı topladım kızlar aşağıda beni bekliyorlardı. Sınıfın kapısı kapanınca oraya döndüm. Seulgi, yine mi ?!
"Akşam senin Jimin'le ne işin var ?"
"Sanane Seulgi"
Dedim tüm cesaretimle
"Sana bir soru sordum!"
Dedi, elini kaldırdı tam vuruyordu ki biri elini tuttu.Bu Jungkook'du
"Hareketlerine dikkat et Seulgi, canını yakmak istemiyorum"
Dedi elimden tutup beni sınıftan çıkarttı.
"Teşekkürler Jungkook"
Dedim
"Ona karşı dikkatli ol"
DediJungkook'u onaylayıp kızların yanına gittim. Birlikte okuldan çıktık. Yürüyerek eve geldik, kızlar akşam ki parti için hazırlanıyorlardı bende onları izliyordum.
Onlar partiye gidecekti ama benim gidesim yoktu o yüzden evde kalıp televizyon izleyecektim. Kızlar çıktığında bende telefonumla ilgilenmeye başladım
•••••
Kapının deli gibi çalınmasıyla kendimi uykudan attım. Zar zor ayağa kalkıp kapıyı açtım. Kızlar gelmişti ve hepsi çok mutluydu
"Noldu ?"
"Yoongi beni seviyormuş Rose, bana kötü davranmasının sebebi diğerleri anlamasın diyeymiş!"
Dedi heyecanla"Jin'de tavuk seviyormuş, yemek yemeye de bayılıyor. Kızlar ben sanırım aşık oldum."
Jisoo unnime güldüm ve Lisa'ya döndüm."Jungkook parti boyunca yanımdan hiç ayrılmadı"
"Ee beni kimse sormadı mı ?"
Dedim
"Ne ?"
Dedi Lisa"Parti de diyorum kimse beni sormadı mı ?"
Dedim
"Jungkook sordu bizde evde olduğunu söyledik"
Dedi"Başka biri sormadı mı ?"
Dedim
"Rose sormasını istediğin kişiyi söylersen herşey daha kolay olur."
Dedi Jennie unnim."Unni Jimin, Jimin"
Dedim
"He evet sordu 'Rose nerde ?' dedi bizde 'Evde yatıyor' dedik
'Niye gelmedi ?' dedi bizde kötü olduğunu söyledik merak etsin diye o da 'Hmm iyi' dedi""Sadece 'Hmm iyi' mi dedi ?"
"Evet de sen niye bu kadar üzüldün ? Yoksa Jimin'e karşı birşeyler mi hissediyorsun ?"
Dedi Jennie unniBu sorunun cevabını bende bilmiyorum ki, sadece beni merak etsin istedim.
"Nasıl desem...""...hep onu görmek istiyorum beni düşünsün beni merak etsin beni kıskansın istiyorum"
Dedim
"Rose birşeyler hissetmeyi geç sen aşık olmuşsun!"
Dedi Jisoo unnimDüşününce cidden aşık olmuş olabilirim ama asla aşık olunmaması gereken birine...Park Jimin'e, okulun en asi, en yakışıklı ve en zor erkeği benim gibi sessiz ezik bir kıza mı bakacak ? Ah Rose şu hayal dünyan yokmu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
FanfictionAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...