Jisoo unnim koşarak yanıma gelip bana sarıldı.
"Rose ne oldu ?"
Dedi
"U-unni..."
Dedim çaresizce ve daha çok ağlamaya başladım.Jisoo unnim elimden kağıdı aldı.
Ben hâlâ ağlıyordum. Doktor geldi
"Chaeyoung hanım iyi misiniz ?"
Dedi
"Doktor bey Chaeyoung'un neyi var ?"
Dedi Jisoo unnim"Chaeyoung hanımın kanser teşhisi negatif. Fakat Chaeyoung'un hamile kalma oranı %30'dan %90'a çıkmış bulunuyor ve bununla yanı sıra Chaeyoung hanım 2 haftalık hamile"
Dedi
"Ne ?!"
Dedi Jisoo unnim"P-peki burun kanamaları kusması ?"
"Kusma hamileliğe bağlı burun kanamasına gelirsekte stresten oluşmuş birşey önemli değil yani"
Jisoo unnim yanıma geldi."B-ben teyze mi olacağım ?"
Dedi bana sarılıp, başarmıştım! Anne olabilecektim, Jimin'de baba olabilecekti. Sonsuza kadar 2 kişi yaşamak zorunda değildik!Jisoo unnim benden ayrıldı ve gözyaşlarını sildi.
"Hadi gel bizimkilere haber verelim"
Ayağa kalktım birlikte hastaneden çıkıp arabaya bindik.Yol boyunca dolu gözlerimle sırıtarak karnımı tuttum. Benim de bir çocuğum olacaktı, Jisoo unnim yolda giderken bizimkileri arayarak bizim evde toplanmalarını söyledi.
Jisoo unnim hızla eve doğru sürdü. Eve geldiğimizde odama çıkıp üstümü değiştirdim.
Üstümü değiştirince pofuduk terliklerimi giyinip aşağıya indim. Herkes burdaydı. Jimin yanıma gelip elimi tuttu.
"Sevgilim iyi misin ? Jisoo arayınca hızla çıktım geldim."
"Oturun anlatacağım"
Dediğimle herkes oturdu."Ş-şey nasıl söyleyeceği-"
"Rose hadi ama"
Dedi Jisoo unnim, dolu gözlerimle gülerek Jimin'e baktım
"Artık 2 kişi olmak zorunda değiliz. Hanileyim"
Diyip elimi karnıma attım.Herkes şaşkınca bana baktı. Bende Jimin'e, şok olmuş gibiydi kıpırdamıyordu hatta gözünü bile kırpmıyordu.
"Jimin iyi misin ?"
Dedim"Ben şimdi baba mı olacağım ?"
Dedi hiçbir tepki vermeden, gözlerimin doluluğundan önümü göremezken evet anlamında kafamı salladım.
"Baba olacaksın Jimin"
DedimJimin önce bana sımsıkı sarıldı sonra da benden ayrılıp anlını anlıma yasladı ve gözlerini kapattı.
"Baba olacağım, baba olacağım"
Dedi, gülümseyerek yanaklarını tutup dudaklarımı dudaklarına bastırdım."Rose tebrik ederim!"
Dedi Jungkook, Jimin'den ayrıldım ve Jungkook bana sarıldı. Herkesle sarıldıktan sonra oturduk. Jimin hâlâ inanabilmiş değildi.•••••
"Hadi oyun oynayalım"
Dedi Jennie unnim, herkes onaylayınca doğruluk mu cesaretlik mi'de karar kıldık. Jisoo unnim bir tane şişe getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
Fiksi PenggemarAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...