Gördüğüm manzarayla cidden şok olmuştum. Soo bin yürüyordu. Gözlerim dolmuştu. Soo bin tam düşerken onu kucağıma alıp öpmeye başladım.
"Minik prensesim yürüdü mü benim ?"
Minik gamzelerini göstererek güldü. Sağ yanağındaki gamzesini öptüm.Kapı çaldığında Jungkook gitti. İçeri Jimin girdi. Lisa yanına koştu
"Oppa bak"
Dedi Lisa çektiği videoyu gösterirken.Jimin hemen yanımıza gelip bize sarıldı. Soo bin'in yanağını öptü.
Lisa'yla Jungkook birbirlerine sarılmış bizi izliyordu.Koltuğa oturduğumuzda Jimin ceketini çıkartarak Soo bin'i kucağına aldı ve ayağa kalktı. Bende ceketini alıp odaya çıkartırken ceketinde ki ruj izini gördüm.
O an kalbime birşeyler oldu, binlerce kez bıçak sokulmuş gibi hissettim. Lisa yanıma geldi.
"Rose sanırım Soo bin altına
yap- Ne oldu gözlerin dolmuş ?"
Ceketteki izi gösterdim."Jimin oppaya soralım hemen karar verme hata yapmadan Rose, hey!
Rose nereye ?"
Hızla odaya çıktım bavulumu çıkarttım."Rose ne yapıyorsun ?"
Dedi Lisa
"Lisa önümden çekil canını yakmak istemiyorum"
Dedim, Lisa çekildi.
"Önce dinleseydin"
Dedi"Böyle bir şeyin nasıl açıklaması olur sence ?!"
Dedim, birkaç kez ağzını açacak gibi oldu ama sonra sustu.
"Ben öyle düşünmüştüm"
Diyerek hızlıca kıyafetlerimi topladım ve bavulu kapattım.Soo bin'in odasına gidip küçük bavulu çıkarttım. Soo bin'in eşyalarını topladım.
"Rose o daha çok küçük-"
"LİSA SANA ÇENENİ KAPATMANI SÖYLEMİŞTİM!"
DedimJimin'le Jungkook odaya girdi. Jimin bavullara baktı bende kucağından Soo bin'i aldım. Bavulları alıp zor bela aşağı kata indim Jimin hemen arkamdan geliyordu.
"Rose nereye ? Hey Rose! sana diyorum!"
Diyip kolumu tuttu.
"Lisa Soo bin'i al Jungkook sende bavulları al lütfen ve arabaya gidip beni bekleyin"
Dedim"HİÇ KİMSE BİR YERE GİTMİYOR!"
"SEN KİMSİN DE KARAR VERİYORSUN ?!"
"BEN SENİN KOCANIM! SOO BİN'İN DE BABASIYIM"
Lisa'nın elinden ceketini aldım."BU NE JİMİN ?!"
Ceketteki ize baktı.
"O, b-ben bilmiyorum. Gerçekten haberim yok."
Dedi
"Zaten itiraf edeceğini de düşünmemiştim"
Dedim"Rose"
Dedi, ceketi önüne attım ve yüzüğümü çıkartıp masanın üstüne koydum. Lisa'yla jungkook'un arkasından evden çıktım.Jungkook'un arabasına bindim.
"Jungkook bizim eve sür"
Dedi Lisa, Soo bin'e baktım Lisa'nın kucağında ağlıyordu.Park Jimin:
Yerdeki cekete baktım sonra masanın üstünde ki yüzüğe baktım. Kim bana niye böyle birşey yapar ?! Kendimi koltuğa attım.
Bunu kim yaptıysa bizim aramızı bozmak için yaptı ve becerdi de Rose yine bana güvenmedi, yine beni ezdi geçti.
Ben bunu kimin yaptığını öğreneceğim ve gidip Rose'ye göstereceğim ama beni affetmesini istemeyeceğim. Her ne kadar ona aşık olsam da o hâlâ bana güvenmiyor. Bir ilişkide güven yoksa sevgi boş sevgidir...
Ayağa kalktım. Bugün şirketten hiç çıkmadım hatta odamdan çıkmadım gün boyu bilgisayarımın önündeydim.
Yarın şirekete gidip güvenlik kameralarını kontrol etmeliyim. Adım gibi eminim Rose hariç kimseye dokunmadım.
Park Chaeyoung:
Eve geldiğimizde Soo bin'i Lisa'dan alarak hemen eve girdim. Soo bin'i yatağıma yatırdım bende yanına yattım Jungkook bavulları odama koyarak gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
Fiksi PenggemarAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...