Park Jimin:
Rose 2. bardakta sarhoş olmuştu ondan sonra ona meyve suyu getirilmesini istedim. Rose artık saçmalamanın dibine vurmuştu.
Telefonumun sesiyle mekandan çıkarak telefonla konuşmaya başladım.
+Efendim jiwoo
-Jimin dün atmayı unuttuğun bir imza var yarın kesin gel ve onu at sonra bu evraklarla işimiz bitiyor.
+Jiwoo sen imzamı kopyala yapıştır yapsana
-Jimin öyle yasal olmaz senin gelmen lazım hapise mi tıktırmak istiyorsun beni be adam ?!
+Ciddiyim jiwoo yarın işim var gelemem
-Tamam ama seni arayacağım toplantı da sende iznin olduğunu söyle
+Sen varya dünyanın en iyi kişisel asistanısın
-Yalancı
Dedi gülerek sonra da kapattı. İçeri girdim Rose ortalıkta yoktu çocuklarda kendi sevgilileriyle uğraşıyordu. Rose'yi aradım her yerde
"Rose!"
Sonra onu biriyle gördüm, adam onu zorla kucağında tutuyordu. Benimle aynı yaşta gibiydi. Rose'nin 'Bırak kocam var benim!' diye bağırmasına rağmen kimse umursamadan gülüyordu ona, hızla aralarına daldım.Rose'yi kucağından çekip adamın boynunu tuttum var gücümle sıkmaya başladım.
"Sana kocam var diyor duymuyor musun !?"
Karşımdaki it nefessiz kaldığında Jungkook koluma yapıştı."Abi bırak! adam ölecek, dur!"
"O BENİM KARIMA DOKUNDU!"
Artık tüm bar bizi izliyordu. Rose'ye baktım korkudan Jin hyung'a sarılmıştı.Adamın boynunu bırakarak Rose'ye yürüdüm ama o korkuyla bir adım geri gitti. Benden korktu...
"Ben en iyisi kızları eve götüreyim"
Dedi Jin hyung kızları da alıp çıktı.Onlar gittikten 1 saat sonra biz çıktık mekandan, eve gittim. Rose odasında uyuyordu ve herkes gitmişti.
Üstümdekileri çıkartıp altıma şort giyindim üstüme de sıcaktan dolayı birşey giyinmedim.
Rose'nin yanına yaklaştım kafasını alıp kolumun üstüne koydum, sabaha kadar o uyudu ben onu izledim...
Sabah olduğunda Rose gözlerini açarak bana baktı.
"Ah başım!.."
Dedi
"...Jimin dün ne oldu başım çatlıyor ?"
Dedi yüzünü buruşturarak başını tutarken"İçkiyi biraz fazla kaçırdın"
Dedim ve elini tuttum. Birlikte aşağıya indik.
"Hadi kahvaltı hazırlayalım ben açım"
DediPark Chaeyoung:
Jimin'le birlikte kahvaltı hazırladık. Tam oturuyorken kapı çaldı. Giderek kapıyı açtım. İçeri sarı saçlı bir kız girdi.
Arkasından
"Geçseydin"
Dedim kapıya bakarak ama o çoktan içeri salona girmişti.
"Jimin"
Diye bağırdı.Kapıyı kapatıp peşinden gittim.
"Ahh yine ne var jiwoo ?"
"Bak evrakları ayağına kadar getirdim birde bana 'Yönö nö vör jöwöö' diyor ya!"
Dedi sinirle"Sen imzala dedim ya sana!"
Dedi Jimin
"Evrak sahteciliğine giremem açıkcası bu yaşta Jimin"
Dedi"Jiwoo benim iznim vardı altı üstü şu kağıt parçasını karalayacaktın"
Dedi Jimin göz devirerek
"Jimin bunun bir örneği yok yanlış yaparsam mahvoluruz şirket batar biteri-"
"Ahh tamam! Getir imzalayacağım yeter ki sus"
Dedi Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
FanfictionAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...