Aradan tamı tamına 1 hafta geçti ve biz bugün Jimin'le evleniyoruz! Ahh kalbim duracakmış gibi hissediyorum.
Üstümdeki gelinliğe baktım. Şuan hazırdım. Bir dakika çiçeğim yok!
"Unni çiçeğim yok!"
Dedim bağırarak"Sakin ol Rose, Lisa fotoğraf çekilmek için geldi aldı ya"
"Doğru"
Dedim rahat bir nefes verirken"Rose al bakakım çiçeğin"
Dedi Lisa, çiçeği elime aldım. İçeri Jimin girdi çok yakışıklı olmuştu
"Sevgilim hadi gidelim herkes bizi bekliyor"
Jimin'in koluna girdim.Lisa'yla jisoo unnim kapıyı açtılar bizde yürümeye başladık. Herkes bize bakıyordu ben ise düşmekten korkuyordum.
"Korkma ben burdayım"
Dedi Jimin sanki aklımı okumuşcasına uzun yolu yürüdükten sonra yerlerimize geçip oturduk.Nikah memuru geldi ve bize o klasik soruyu sormak için etrafın sessizleşmesini bekledi.
"Sen Park Chaeyoung, Park Jimin'i iyi günde kötü günde kocan olarak kabul ediyor musun ?"
DediGülümseyerek etrafa baktım
"Sonsuza kadar evet!"
Dedim heyecanımı bastırmazken herkes gülerek alkışlamaya başladı."Sen Park Jimin, Park Chaeyoung'u iy günde kötü günde karın olarak kabul ediyor musun ?"
Jimin etrafa baktı sonra bana baktı.
"ÖLÜM BİZİ AYIRANA DEK EVET!"
Bağırışı tüm salonda yankılanırken gülmeme engel olamadım.Jisoo unnimle Jin oppa'ya da soruldu, nikah şaidimiz olaraktan onlarda evet dediler. Defteri imzaladık sonra nikah memuru evlilik cüzdanımızı verdi.
"Bende sizi karı koca ilan ediyorum!"
Dedi, ayağa kalktı ikimiz de adamla el sıkıştık sonra adam gülümseyerek gitti.Jimin'le birlikte ortaya geçip dans etmeye başladık.
"Artık kesinlikle bana aitsin Park Chaeyoung"
Dedi
"Sende bana Park Jimin"
Dememle alnımı öptü.Dans sonunda yerimize geçerek oturduk. Düğün boyu ben sadece oturdum ve Jimin'in mutluluğunu izledim.
Lisa yanıma geldi.
"Rose hadi gel dans edelim"
"Lisa başım çok ağrıyor hiç istemiyorum, siz dans edin ben sizi izlerim"
Dedim
"İyi öyle olsun madem"
Diyerek gitti.Slow müzik başladı sonra herkes eşiyle dans etmeye başladı. Jimin yanıma gelirken bir kız onu kolundan sürükleyip ortaya götürdü.
Jimin'e birşeyler dedi Jimin'de istemsizce sahte gülüşünü takınarak 'Peki' dedi. Kıza baktım. Bu kız bizim lisedeydi 3 yıl jimin'in peşinden koşmuştu. Tanrı aşkına bu kızın benim düğünümde ne işi var ?!
Onlar hâlâ dans ediyordu Jimin ellerini kıza fazla yaklaştırmamıştı. Kız bir anda Jimin'in ellerini alıp beline yerleştirdi.
Ahh Rose sakin ol, sakin ol, o senin koca- sakin falan olamıyorum! Hızla ayağa kalktım onların yanına gittim. Kıza yanlışlıkla çarpmış numarası yaptım.
"Affedersin kocamı alabilir miyim ?"
"Ş-şey tabii"
Dedi hızla gitti fırsatçı pislik! Jimin'e döndüğümde sırıtıyordu."Gülme"
Gözüm kapıdan giren bedene takıldı. Olamaz Eun woo! Koşarak yanına gittim.
"Heyy woo, burda ne yapıyorsun ?"
Dedim şaşkınca"Kız kardeşimin düğününe geldim"
Dedi bana sarılırken, Saçlarını karıştırdım.
"Hey Rose şunu yapmaktan vazgeç artık"
Dedi saçlarını düzeltti tekrar karıştırdım."Rose hâlâ değişmemişsin yine inatsın"
"Sende tipsizsin"
"Yalancı"
"Pislik"
"Bencil"
"Ukala"
Dedim ve birbirimize gülerek bakıp sarılık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
FanficAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...