~8 YIL SONRA~
Karşımda koşarak bana doğru gelen kızıma ve arkasında ki kocama baktım.
"Anne yakala beni"
Demesiyle Soo bin'i tuttum havaya kaldırdım sonra yere indirdim."Benim güzel kızım okulda neler yapmış bakalım ?"
Dedim
"Ders çalıştım, teneffüste arkadaşlarımla oynadım bir de anne biliyor musun öğretmenim beni sınıf başkanı yaptı"
Dedi"Ne güzel anneciğim"
Dedim yanaklarını öperek, Jimin yanıma gelip elini belime attı.
"Hadi arabaya"
Dedi hep birlikte arabaya bindik.Jimin sürmeye başladı. Camdan dışarıya döndüm. 8 yıl geçti aradan, koskocaman 8 yıl...Jisoo unnim doğurdu, erkek oldu ismini Do hwan koydular.
Jennie unnimle Yoongi oppa evlendi Jennie unnim 8 aylık hamile ve cinsiyeti erkek, Lisa'yla Jungkook'da sonunda evlenebildi Lisa ise 4 aylık hamile onunki de kız olacak.
"Rose"
Jimin'in sesiyle düşüncelerimden arınıp ona döndüm.
"Efendim hayatım"
Dedim
"Sevgilim geldik"
Dedi"Ahh dalmışım"
Arabadan indim Jimin'in gelmesini bekledim. Jimin yanıma gelince elini belime attı eve doğru yürümeye başladık.Eve girince Soo bin koşarak üstünü değiştirmeye gitti. Bende salonda oturdum. Bu aralar içimde o kadar büyük sıkıntı vardı ki sürekli kalbim sıkışıyordu akşam rahat rahat yatamıyordum.
Odaya Soo bin'in yanına çıktım.
Masasına oturmuş ödevini yapıyordu.
"Kızım ne yapıyorsun ?"
Dedim
"Ödev anne, ama bitti şimdi"
Dedi"Peki sana hızlıca bir banyo yaptırma mı ister misin ?"
Dedim
"Olur"
Dedi gülerek, birlikte banyoya girdik.Soo bin'i iyice yıkadıktan sonra çıktık. Hemen yatma kıyaferlerini giyindirdim.
"İyi geceler prensesim"
Dedim"Sanada iyi geceler anne"
Dedi, Soo bin'in ışığını kapatarak odadan çıktım. Yatak odasına girip Jimin'in yanına uzandım.•••••
Sabah kalktığımda içimde her zaman olduğu gibi kötü bir his vardı. Jimin işe gitti bende Soo bin'i okula bıraktım. Okuldan dönerken sanki takip ediliyormuş gibi hissettim.
Arkamı döndüm kimse yoktu önüme dömemle kafama ağır birşey yemem bir oldu sonra koluma iğneye benzer birşey sokulduğunu hissettim. gözlerimi zorluklada olsa açtım ve karşımdakine baktım.
Park Chanyeol...
"Korkma bebeğim sadece uslu durman için vücuduna uyuşturucu iğne yaptım"
Dedi, beni kucağına alıp arabaya bindirdi.Ne kıpırdayabiliyordum nede konuşabiliyordum vücudum sanki buz gibi bir suda saatlerce kalmış gibi uyuşmuştu.
Chanyeol devam diyince araba ilerlemeye başladı yolda giderken Chanyeol ağzımı bantladı kollarımı ve bacaklarımı ise bağladı.
Aklımda sadece tek bir soru vardı:
'Çocuğum olduğunu biliyor muydu ?'
Araba bir süre sonra durunca geldiğimizi anladım.Kafama bir torba geçirdiler biri beni kucağına aldı büyük ihtimalle Chanyeol'du. Aklım hâlâ Jimin ve Soo bin'deydi.
Beni bir sandalyeye oturttular sonra sandalyeye bağladılar. Torbayı kafamdan çıkarttılar etrafa baktım.
Depo gibi bir yerdi burası, sakın korktuğunu belli etme Chaeyoung sakın...ağzımda ki bantı hızla çekti.
Acıdığını hiç belli etmedim.
"Niye kaçırdın beni ?"
Dedim
"Çünkü sen benimsin Rose, benim"
Gülmemle şaşkınca bana baktı."Çok geç kaldın, ben çoktan Jimin'in oldum bile"
Dedim sıratarak, çene kası gerilmişti. Bana yaklaştı tüm hızıyla tokat attığında kafam sağa döndü. Tekrar ona döndüm."Hâlâ aynısın gücünü sadece kızlar üstünde uyguluyorsun, adam olsana biraz Park Chanyeol"
Dedim ağzımdaki kanı önüne tükürerek
"Neden Jimin ?! Niye ben değilim ?"
Dedi"Çünkü o beni kıracak canımı yakacak birşey yapmadı. Bana zorla sahip olmaya çalışmadı. Beni sevdi, bende onu sevdim hâlâ seviyorum bu ölene kadar da böyle olacak"
Dedim, var gücüyle çeneme yumruk attı.Ağzımdaki kanı yere tükürdüm.
"Tek yapabildiğin bu mu yani ? Bir kıza yumruk atmak. Komiksin Chanyeol"
Dedim, sinirlenmiştiSırıtarak eline bir kamera alarak video çekmeye başladı.
"Rose buraya bak bakalım. Hadi kocana merhaba de"
"Chanyeol çek şunu!"
DedimKamerayı karşımıza yerleştirdi sonra eline bir bıçak alıp geldi.
"Jimin bu senin için"
Dedi, karnımı açarak birşeyler çizmeye başladı. Bense sadece çığlık atıyorum.Geri çekildiğinde acıyla inledim.
"Psikopatsın sen! Akli dengen yerinde değil!"
Dememle saçımı kökünden tuttu."Bu videoyu Jimin'e gönderelim hadi, sevdiği kadının bu halini görünce ne hallere düşer acaba ?"
Diyerek sırıttı. Sertçe saçımı bırakıp kamerayı da alıp gitti.Sadece arkasından bakakaldım. Gözlerimi daha fazla açık tutamıyordum çok uykum vardı kan kaybetmiştim ve üşüyordum.
Park Jimin:
Şirketteyken telefonum çalmıştı. Arayan Soo bin'in öğretmeniydi ve Rose'nin Soo bin'i okuldan almadığını söylemişti.
Koşarak şirketten çıktım arabaya bindim. Okula varınca Soo bin'i alıp eve gittim ama evde kimse yoktu.
Telefonuma bir mesaj geldi. Bir video, açıp izlemeye başladım.
"Rose buraya bak bakalım. Hadi kocana merhaba de"
Dedi biri, bu ses...Kamerayı tutan kişi kamerayı Rose'nin kanla kaplanmış yüzüne tutarken gözlerimi kapattım.
"Chanyeol çek şunu!"
Dedi Rose, benim saçının teline dokunamadığım kadına vurmuştu...Sinir tüm bedenime yayılırken dişlerimi sıktım. Chanyeol kamerayı onları görebilecek bir yere yerleştirdi ve eline bir bıçak aldı
"Sakın, sakın, sakın, SAKIN!"
Chanyeol kameraya döndü.
"Jimin bu senin için"
Dedi ve karnına birşeyler çizmeye başladı.Rose acıyla çığlık atıyordu. Chanyeol geri çekildiğinde inledi.
"Psikopatsın sen! Akli dengen yerinde değil!"
Chanyeol benim bağlarken bile canını yakarım diye nazik olduğum saçlarını kavrayıp ona bakmasını sağladı."Bu videoyu Jimin'e gönderelim hadi, sevdiği kadının bu halini görünce ne hallere düşer acaba ?"
Dedi Chanyeol, sırıtarak saçını sertçe bırakıp kamerayı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
FanfictionAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...