0.8

3.5K 242 42
                                    

Eve sonunda gelmiştim. Anahtarla kapıyı açtım ev çok sessizdi. Kızlar odalarındaydı herhalde yukarı odama çıktım.

İçeriye baktım Lisa yoktu üstüme temiz birşeyler giyindim.

İçeriye baktım Lisa yoktu üstüme temiz birşeyler giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü değiştirdikten sonra hemen aşağıya indim. Kızlar evde yoktu yan evdelerdir belki, hızla evden çıktım ve Jimin'lerin evine gittim.

Kapıyı Jimin açtı sarhoş gibiydi
"Jimin kızlar nerde ?"
"Ne bileyim ben kızları, benim kendimden haberim yok"
Dedi

"Pekala"
Tam arkamı dönüp gidecekken elimi tuttu
"Rose gitme"
Dedi üzgün gözlerle bakarak
"P-peki"
Dedim gülerek, içeri geçtik. Jungkook yoktu sanırım

"Jungkook nerde ?"
Dedim
"Sanane"
"Jim-"
"Telefonla konuştuğumuzda yanında sana seslenen kimdi ?"
Dedi

"Hee o mu ? Jackson oppa çocukluk arkadaşım"
"Onun evinde mi kaldın ?"
"Evet ama-"
"NEDEN KALDIN ONUN EVİNDE ?!"
Bir anda bağırınca irkildim.

"Sakin ol jimin tek değil-"
"KAPAT ÇENENİ! SEN BANA AİTSİN, ANLADIN MI ? SEN BENİMSİN!"
"Jimin sakin ol, kavga etmek istemiyorum"
Dedim

"AMA BEN İSTİYORUM ONU NE YAPACAĞIZ !?"
"Jimin sarhoşsun daha ayakta duramıyosun."
Dedim

"Yattın mı ?"
"Ne ?"
"Onunla yattın mı ?"
Tüm hızımla tokat attım. Jimin'de sinirle gülerek bana döndü.

Birden elini kaldırınca korkuyla kendimi korudum birşey olmayınca Jimin'e baktım. Kaldırdığı elime bakıp kafasını iki yana salladı.
"Chaeyoung ben-"
"BİTTİ!"
Dedim sinirle

Hızla evden çıktım ve hemen kendi evime girdim kapıyı kapattım sırtımı kapıya yaslayarak ağlamaya başladım.

Tam olarak kaç saat ağladım haberim yok ama sonunda başım ağırmaya başlayınca koşarak odama çıktım.
Gelen kapı sesiyle kızların geldiğini anladım.

Yatağıma oturup ayaklarımı kendime çektim. Kafamı saklayıp ağlamaya başladım. Biri odaya girdi, bu Lisa olmalıydı.

Bir süre bana baktığını hissettim sonra yatağına yatarak arkasını dönüp sessizce ağlamaya başladı

Biz kardeşten de öteydik neden böyle olduk ? Odaya biri daha girdi ve gelip benim yanıma oturdu. Kafamı kaldırıp baktım Jisoo unnim, jennie unnimde ayakta bana bakıyordu.

"Ne oldu birtanem ? Nerdesin sen bir gündür ? Neden ağlıyorsun ?"
"U-unni..."
Dedim daha devam edemedim ve bağırarak ağlamaya başladım.

Jennie unnim derin bir nefes aldı ve sinire bağırmaya başladı.
"YETER ARTIK BİZ PARÇALANIYORUZ FARKINDA MISINIZ ?!.."

"...yavaşça ayrılıyoruz. Senin hayatına bir Park Jimin girdiğinden beri her gün ağlıyorsun, ben eski arkadaşlarımı istiyorum!.."

"...Sabah Jisoo unnim yüzünden uyanmak sonra masada uyuyarak Jisoo unni tarafından zorla yedirilmek istiyorum! Lisa'nın eski şakalarını istiyorum! Rose'nin yüzünden asla düşmeyen gülümsemesini istiyorum!"

•L-O-V-E•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin