2.6

2.4K 155 70
                                    

~3 YIL SONRA~

Aradan tamı tamına 3 yıl geçti o 3 yıl içinde ne mi oldu ?..Jin oppa ve Jisoo unnim evlendi. Yoongi oppa Jennie unnime evlenme teklifi etti ve Jennie unnim kabul etti.

Ben tabii ki de doğurdum dünyalar güzeli bir kızım var artık ismi Soo bin, biraz sonra bizimkiler gelecekti yukarı çıkıp hazırlandım.

Ben tabii ki de doğurdum dünyalar güzeli bir kızım var artık ismi Soo bin, biraz sonra bizimkiler gelecekti yukarı çıkıp hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soo bin'i de hazırladıktan sonra kapı çaldı, kesin geldiler. Kızımı kucağıma alarak kapıyı açmaya gittim.

Kapıyı açtığımda herkes burdaydı. Yakışıklı kocam, Lisa'yla Jungkook, Yoongi oppayla Jennie unnim, Jin oppa Jisoo unni ve J.seph'le Jiwoo herkes içeri geçti.

Lisa Soo bin'i hızla kucağımdan alıp içeri geçti. En sonda Jimin kalmıştı.
"Hoşgeldin sevgilim"
Dedim
"Hoşbuldum"
Diyip dudağıma minik bir öpücük bıraktı.

Jimin'in arkasından salona geçtim. Bizimkilere baktım gülerek konuşuyorlardı. Bende onlara katıldım.

Acıktığımızda hep birlikte masaya oturup birşeyler atıştırmaya koyulduk. Soo bin babasının kucağında uyumuştu.

Yanına giderek kucağından aldım yukarı odasına çıkarttım beşiğe yatırdım bebek telsizini de açtım ağlarsa duyalım diye minik prensesimi izlerken biri bana arkamdan sarıldı.

Bu Jimin'den başkası olamazdı. kafamı ona yasladım ve birlikte kızımızı izledik.
"O çok güzel"
Dedim gülerek
"Aynı senin gibi"
Dedi kollarını belimde daha da sıktı.

Açıkta olan karnım üşümüştü ama onun sıcak kolları değince ısınmaya başladı. Benden ayrıldığında birlikte aşağıya indik.

Tüm herkes kumsaldaydı bizde yanlarına gittik. Jungkook ateş yakmaya çalışıyordu. Yakamayınca Yoongi oppa onu ittirdi.

"S!ktir git seni salak! Sanki ormandayız 2 tane tahtıyı birbirine sürterek ateş yakmaya çalışıyorsun"
Dedi cebinden çakmak çıkartıp tahtayı yaktı ve diğerlerinin üstüne attı.

Hepimiz onların bu haline gülüyorduk.
"Ahh Jimin sen burda bekle ben bebeğin telsizini içerde unuttum"
Dedim

Koşarak eve girdim tezgahın üstünde ki bebek telsizini aldım. Kızım hâlâ mışıl mışıl uyuyordu. Bizimkilerin yanına geri döndüm.

Jin oppanın elinde gitar vardı Yoongi oppaya uzattığında Yoongi oppa aldı ve hafif bir melodi çalmaya başladı. Arada da şarkı mırıldanıyordu.

Jennie unnimde arada ona eşlik ediyordu. Gözlerimi kapatarak kafamı arkamdaki Jimin'in göğsüne yasladım.

Jimin'de Jennie ve Yoongi oppayla birlikte şarkıyı mırıldanıyordu ama o farklı olarak sadece benim kulağıma mırıldanıyordu.

•L-O-V-E•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin