Burnumun kanaması geçmişti. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım. Gözlerimi açtığımda arkamda Jimin vardı.
Bir anda görünce korkmuştum elimi kalbime götürüp Jimin'e döndüm.
"Normalde kalbimi hızlandırdığın yetmiyor birde korkutarak mı deneyeyim dedin ?"
Jimin bana yaklaştı."Sevgilim iyi misin ?"
"İyiyim"
Dedim
"Emin misin ? Doktora gidebiliriz."
"Ben doktora gittim. Stresten olduğunu söyledi"
Bana sarıldı."Beni korkuttun"
Ellerimi beline sardım.
"Korkmanı gerektirecek birşey yok"
Jimin elimi tuttu birlikte lavabodan çıktık.Odama girdik Jimin beni yatağıma yatırıp yanıma yattı. Neden bu kadar korktu ki ? Basit bir burun kanaması, bunları düşünürken uyuya kaldım...
Sabah kalktığımda jimin yoktu Aşağıya indiğimde kızlar da yoktu.
Lisa'yı aradım ama telefonu meşguldü. Boşvererek askılıktaki kot ceketimle telefonumu alıp evden çıktım.Yarım saat sonra sahil yoluna girdiğimde telefona bakarken bir yandan da yürüyordum. Herhangi bir kafeye girip oturdum.
Telefonumu bıraktım elimden, karşımda Jimin'le bir kız gördüm sarışın güzel bir kızdı, bunların olayı ne ?
Kız elini Jimin'in elinin üstüne atmasıyla kaşlarım çatıldı. Jimin neden takım elbise giyinmişti ? İzlemeye devam ettim belki sadece arkadaşlardır. Jimin elini yavaşça kızın elinin altından çekti.
Rahatlamıştım, kızın yüzü düştü ondan sonra yanlarına bir kız daha oturdu. Bu kız Somin'di. Telefonumu çıkartıp Jimin'e yazdım.
Ben:
Sevgilim nerdesin ?Jimin <3:
İş toplantısındayım hayatımBen:
Kimlerle ?Jimin <3:
Amerika'dan gelen bir kadın ben bir de SominBen:
Hmm...Amerika'dan gelen kadın kimmiş ?Jimin <3:
İsmi Jane tanımazsın.Ben:
Peki sevgilim sen toplantına devam et ben daha seni rahatsız etmeyeyimJimin <3:
Tamam sevgilim birde akşama hazır ol seni bir yere götüreceğimBen:
Nereye ?Jimin <3:
Sürpriz, güzel giyin ;)Ben:
Tamamdır Jim öptüm seni <3Jimin <3:
Bende, akşama görüşürüzTelefonu kapatıp karşı masadaki Jimin'e baktım hâlâ aptal gibi telefona bakarak sırıtıyordu. Bana yalan söylememesi hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•L-O-V-E•
FanficAşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Göz...