0.3

3.9K 198 23
                                    

1.Gün

Aral: Diyorsun?

Anonim: Evet. Önce ben başlarım ama ondan da önce senden bir şey isteyeceğim.

Aral: Ne?

Anonim: Telefon rehberinde saçma sapan bomboş bir şekilde kalmak istemiyorum. Beni "Altın Kadeh" olarak kaydet.

Aral: Altın kadeh?

Anonim: Altın kadeh çiçeği umuttur.

Anonim: Umut ise yeni kapılar açar.

Kişi "Altın Kadeh" olarak kaydedildi.

Aral: Kaydettim.

Aral: Sana nasıl hitap edeceğim?

Altın Kadeh: Hiçbir şekilde.

Aral: Neyse, başla.

Altın Kadeh: Ailem benim şansım mı şanssızlığım mı hiçbir zaman karar veremedim.

Altın Kadeh: Ailem kim buna da karar veremedim.

Altın Kadeh yazıyor...

Aral: Dur.

Aral: Anlatmak zorunda değilsin, benim başlamamı ister misin?

Altın Kadeh: Hayır, sadece daha hiçbir şey anlatmamışken bile bana acımaya başlamamanı isterim.

Aral yazıyor...

Aral Çevrimiçi.

Altın Kadeh: Bir kuzenim var, beni oradan oraya sürüklemeyi çok sever çünkü bunu teyzemle yani annesiyle yapamaz. Teyzemin hep işi vardır ya da hastadır. Sadece yorgun da olabilir. Vakti yoktur işte.

Altın Kadeh: Ben de onu kırmak istemeyip peşinden sürüklenirim çünkü bir tek biz kırmıyoruz birbirimizi. Biz de kırarsak kimimiz kalacak ki?

Altın Kadeh: Annemi ve babamı hiç tanımadım. Kuzenim de babasını hiç tanımadı. Üçünü de aynı zaman da kaybetmişiz.

Altın Kadeh: Annem ve teyzem iki kardeşmiş. Babalarımız ise tek çocukmuş. Onların ebeveynleri de kuzenimle ben doğmadan ölmüşler.

Altın Kadeh: Kendimi bildim bileli teyzem ve kuzenimle yaşıyorum. Bu yüzden hayatım farklı sürebiliyor.

Altın Kadeh: Ama şu an o kadar da derine inmek istemiyorum.

Altın Kadeh: Aral sence ailem benim şansım mı? Şanssızlığım mı?

🍃

Sizce şansı mı? Şanssızlığı mı?

Oy verir ve yorum yaparsanız sevinirim.

Umarım beğenmişsinizdir ve umarım beğenmeye devam edersiniz.

Altın Kadeh. | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin