Prológus+1.rész

875 36 11
                                    

Hali.Ja!Azért jöttél ide hogy olvashasd a történetemet?Hát jó.Akkor elmesélem.
Amúgy Emi vagyok, 16 éves és Londonban élek.Azaz éltem,amíg egy napon....Inkább olvassátok a sztorit és majd úgy is megtudjátok.Nem szeretek spoilerozni.Bocsi.

Ja,és igen.Régen nagy Avatát fan voltam.Na inkább olvassátok a történetem.

------------------ ******** ------------------

18:06

-Emi!Gyeje!Gyeje!-rohant fel hozzám az emeletre Luke,a kisöcsém.-Gyeje mejt anya hív!

-Oké,oké!Megyek-Luke megragadta a csuklóm és egyenesen a konyhába vomszolt.Jó,azért az túlzás hogy vonszolt mert erre egy 3 éves kisgyerek nem kepes.De elég erősen húzott maga után.-Igen anya?

-Apáddal úgy gondoltuk hogy az idei nyarat nem itthon fogod tölteni hanem..

-Hanem hol?A nagyinál?Jajj nemár anya,nem vagyok kisgyerek!

-Hagyd hogy befejezzem.Nem a nagyihoz mész,hanem Párizsba a nagynénédhez.

-Ez komoly?Ú!!!Köszi anyuu!-gyorsan közelebbrohantam anyához és jó szorosan átöleletem.

-Reméltem hogy örülni fogsz neki.

-Nagyon!És mikor indulok?

-Nyugi.Még a sulinak sincs vége.De ha minden jól megy 3 hét múlva.

20:56

Elmeséltem a legjobb barátnőmnek Sofinak hogy hova megyek nyáron,majd még kis sorozatot neztem

22:35

-Gyere Gombóc,ideje aludni.-gombóc egyébként a brit rövidszőrű cicám.
Rövidesen el is aludtam.Éjszaka jókat álmodtam mint például ,hogy miket csinálom majd Franciaországban.

De amikor felkeltem valami más volt mint máskor.Sokkal hűvösebb volt.

-Mi a?Mi a franc?Hol vagyok?És miért van rajtam ilyen ruha?-amikor felébredtem ezek a kérdések jutottak eszembe.Egy Városszerűség mellett,egy fa alatt keltem fel,piros ruhában és csak egy hátizsákom volt.-Mégis hol vagyok?Várjunk csak.Én ismerem ezte a helyet!Nem az nem lehet!Én Aang az avatár világába kerültem?
Miután kicsit kitisztult a fejem úgy döntöttem elindulok a város felé.Rengeteg emberrel találkoztam de egyik sem volt ismerős,egyészen addig amig meg nem pillantotam egyarcot.

-Toph!!Toph,várj!-gyorsan odasiettem hozzá-De jó hogy látlak!

-Ki vagy te?-vonta fel a szemöldökét.

-Jaj bocsi.Emi vagyok.

-Ismerjük egymást?

-Személyesen nem de nagy rajongótok vagyok.

-És honnan jöttél?Biztos egy másik világból!Haha!

-Az az igazság hogy tényleg.Reggel itt a város mellett ébredtem és nem tudtam hol vagyok.

-Gondolom valami tűzidomár féleség lehetsz.De inkább gyere velem.Gondolom elfáradtál a nagy út alatt.

-Ööö...Oké!Hogyhogy ilyen kedves vagy velem?-fúrcsáltam hogy ilyen mert általában inkább kemény és nem eppen kedves.

-Gyere ne a szádat jártasd!-á igen!Ez az igezi Toph.

Bevezetett engem talán a...palotába?
Azthiszem.
És azt reméltem hogy találkozhatok Aanggal,Katarával,Sokkával,és persze Zukoval.

-Tessék.Gondolom nincs hol laknod így ez mostantól a te szobád.Ha gondolod néz körük a palotában.-ekkor jutott eszembe hogy meg ézzem mi van a hátizsákomban:
Egypár ruha,egy alma,és egy....tűzidomár tekercs????

Sziasztok!Remélem tetszik nektek az első rész.Ha igen akkor vote!Kövi rész holnap.

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Where stories live. Discover now