Másnap reggel amikor felkeltem fúrcsán éreztem magam.Körbenéztem és sajnos azzal szembesültem,hogy a tegnapit nem csak álmodtam.-Szóval meg mindíg itt vagyok.-nem bántam viszont azért senki se szeretne csak úgy random egy másik világban felkelin,ráadásul a földön.
De mivel nem volt ötletem arra hogy mit csináljak délelőtt,gondoltam megkérdezem Sokkát arról hogy Zuko bele ment e a találkozásba.Nagyon csalódott lennék ha nem.
Gyorsan összekaptam magam,azaz letusoltam felöltöztem.Majd még gyorsan lófarokba tűztem a hatalmas loboncomat.
Felfutottam a lépcsőn és egyenesen Sokka szobája felé vettem az irányt.
-Szia Sokka!-kopogtam be az ajtón.-Itt vagy?
-Emi?-hallatszódott hogy mond valamit de teljesen az ajtóhoz kellett simulnom azért,hogy halljam.-Jajj még 5 percet had aludjak!
-Te álomszuszék.Csak azért jöttem hogy megkérdezted e Zukot.-elég hangosan kellett beszélnem mert az ajtó elég vastagnak bizonyult.
-Várj 5 percet!Mindjárt megyek!
Pár perc múlva aztán végre valahára álomszuszék uraság is méltóztatott kidugni az orrát a szobájából.De elég viccesen nézett ki azzal a tipikus ,,reggelfejjel".
-Szóvaaal?
-Szóval mi?Ja!Pesze!Szóval Zuko belement a találkozásba.Azt mondta hogy mindíg öröm ha találkozhat hozzád hasonló lelkes ,,idomárokkal"-amiért idézökelbe rakta az idomár szót kicsit oldalba löktem.
-Au!Ezt most miért?
-Tudod te miért-vágtam durcás fejet.
-Egyre jobban bírlak téged!
-Engem mindenki bír.-mondtam kicsit talán nagyképűen de most éppen SOKKÁVAL beszélgettem akit szerintem ez nem zavart.Hiszen ő is ugyan ilyen mint én.Ezért is bírom annyira.
-Van valami terved délelőtre?-tette a vállamra a kezét a fiú.
-Nem.Miért?
-Elmehetnénk mondjuuuk.....Megvan!-nagyon büszke fejet vágott de nem tudtam miért.Kicsit furcsáltam is.-Találkoztál már Katarával?
-Még nem.De nagyon szívesen megismerném.
-Akkor most szépen elviszlek az én drága és eggyetlen hugicámhoz!-megfogta a karomat és elkezdett vonszolni.Megint.
Valami folyószerűséghez vezetett a palota mögött.
-Itt is lennénk.Katara!!!
-Mi van már Sokka?Mondtam hogy ha vízidomár órát tartok akkor ne zavarj!-húha!Nagyon mérges lett hirtelen a testvérére.
-Sokka,szerintem ez nem a legmegfelelőbb időpont a találkozásra.-és már indultam volna el amikor valaki utánam kiabált.
-Szia!Ne menj el kérlek!Én Katara vagyok.És te?-jött oda hozzám a lány.Témyleg olyan aranyos volt mint ahogy elképzeltem.
-E...Emi.-jajj Emi már megint dadogsz.
-Nagyon örülök!Ha a vízidomár órára jöttél akkor jó helyen jársz.
-Nem azért jöttünk.Emi nem is idomár.Vagyis még nem tudja hogy az e.Mindegy,az a lényeg,hogy csak teged akart megismerni.-vagott közbe a copfos fiú.
-Szóval nem vagy idomár?
-Nem tudom.Aang megígerte hogy segít kideríteni.De most tényleg csak azért jöttem mert veled szerettem volna találkozni.
-Szivesen megismernélek közelebbről is.Csatlakozz hozzám az idomárórámra.
-Hahó!Nem vízidomár!-mutogatott rám Sokka.
-Nem baj.Attól még az energiáját ő is tudja idomítani.Gyere Emi!-közelebb mentem a folyóhoz és Katara megkért hogy utánozzam a mozdulatait
Mára ennyi gyermekeim.Írjátok meg a veleményeteket.Hamarosan kövi.
YOU ARE READING
A tűzzel játszok (Avatár ff)
FanfictionSziasztok!Aki szereti a Avatár című rajzfilmsorozatot annak ajánlom ezt a könyvet. -------------******--------------- A könyv egy 16 éves tinilányról szól aki kiskorában nagy avtár fan volt.Boldogan éli az életét egészen addig amíg egy reggel nem a...