12.rész

220 11 1
                                    

Emi szemszöge:

A mai napot sikernek tudtam be mivel jól alakultak a dolgok.Bár nem telik el úgy óra hogy ne gondolnék a családomra,nyugtat az a gondolat,hogy egyszer csak haza fogok jutni.Legalább is reménykedtem benne.

Másnap reggel:

Szinte úgy pattantam ki az ágyamból kb hajnali 6-kor.

Elhatároztam magamban a dolgot.Edzeni fogok.Zukoval vagy nélküle.

Ki is siettem hát az udvarra ám meglepetésemre nem voltam egyedül.

-Tűz ura Zuko?-ismertem rá a távolban álló alak sziluettjére.

-Hm...Szép ez a napfelkelte.Nem gondolod?-meglepődtem hogy eszrevett.

-Minden bizonnyal.

-Edzeni jöttél?Ha igen akkor kezdhetjük is!-meglepett a dolog hogy megint jó kedve van.Persze örültem is neki.

Közelebb léptem a fiúhoz aki már egyből adott is pár utasítást:

-Az egyik kezedet emeld fel így-mutatta a gyakorlatot.-A másikat pedig tartsd lent,és.....Tűz!-büszke voltam magamra amiért egyből sikerült a gyakorlat.-Szép!Csak azt a karodat emeld még feljebb-fogta meg a csuklómat Zukó,amin meglepődve egyből ehúztam a kezemet.

-Nyugi,nem foglak megenni!Haha-mosolygott a fiú.

-Így jó lesz?-próbáltam leutánozni az előbb mutatottakat.

-Igen.Ezt már szeretem!Tehetséges diák vagy!De komolyan Emi.-ezen nagyon jól esett viszont el is pirultam rajta.Abban reménykedtem hogy Zuko nem vette észre.-Még húsz perc és vége is az edzésnek.

-Kár.Pedig csak most kezdek bele jönni!

Még gyakoroltam egy kicsit majd Zuko jelezte ,hogy mára végeztünk.

-Minden reggel várak itt.Ha esetleg nem érnék rá tájékoutatni foglak.

-Rendben.Köszönöm szépen!

Az elköszönés után nem volt kedvem elmenni ebédezni,ezért kihagytam.

Régen találkoztam Katarával így lementem a szokásos helyre ahol a vízidomár órákat szokta tartani de nem találtam.Fura hogy én mindíg keresek valakit,nem?Ez van,na.

Körülnéztem a palotában hátha megtalálom a vizidomár lányt,és csodás módon megtaláltam!Épp a lépcső előtt haladt el.

-Katara!

-Ó!Szia Emi!Régen láttalak.Hogy vagy?Tetszik a város?

-Igen.Nagyon tetszik.

-Gyere!Ülljünk le.-húzott magával a lány egy társalgóféleségbe.

Hali!Most csak annyit szeretnék hogy még mindíg fenn áll a lehetőség arra:hogy aki szeretne,beléphet az avatár fancsoportba messengeren.Komiba aki jelentkezne!

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang