11.rész

227 14 0
                                    

Fogalmam sem volt hogy most még is mit kellene tennem. Várjak itt Aangra?
Vagy menjek utána?

Az utóbbit választottam.Lesiettem a lépcsőn és próbáltam kideríteni hol lehetnek.Nem tudtam merre kéne indulnom de végül a trónterem felé vettem az irányt.

Az ajtó megint félig nyitvavolt,mint akkor amikor legutoljára itt jártam.

Ismét csak a fülemmel kémleltem a dolgokat.Viszont az egész teremben nem volt más ,mint síri csönd.

-Hol lehetnek?-suttogtam magamban.

-Kiket keresel?-bukkant fel a hátam mögött Katara,ezzel halálra ilyesztve engem.

-Aang-ot.Nem tudom merre lehet.

-Az előbb láttam őt kimenni az udvar felé-mutatott egy kapura a lány-De nem tudom mennyire kéne most zavarnod.Zuko-val volt aki nem nézett ki valami fényesen.

-Uh.Köszi Katara!-rohantan el szinte mint aki meg sem hallotta a ,,nem tudom mennyire kéne most zavarnod" mondatot.

Megáltam a hatlmas kovácsoltvas kapuban és figyeltem a két srácot.

Aang Zuko vállára tette a kezét majd el kezdett mondani valamit.Nem értettem egy szót sem mivel messze voltak de szinte mindent le tudtam olvasni.

A tűzidomár a kezeibe temette majd lehajtotta a fejét.Vagy kb 2-3 perccig ez így volt.Végül az avatár megölelte az elkeseredett tűz urát,akinek az arccán halvány mosoly jelent meg.

Eközben Aangnál és Zukonál.
Zuko szemszöge:

- Nyugodj meg Zuko.Mond el,ami a szívedet nyomja.-tette a vállamra a kezét a legjobb barátom.

-Huu....Igazából nincs mit nagyon mondanom.Szakitottunk Mai-el.De ezt már tudod.De kit érdekel az a flegma csaj...Pff..

-Tudom hogy bánt a dolog,és meg is értem,de a dühödet nem a palota személyzetén kéne kitöltened.-a fejemet belehajtottam a kezeimbe.

-Igazad van.-adtam valaszul.

-És különben is.Rengeteg szép és jófej lány van.Például Emi.Szerintem nagyon aranyos.-erre mindketten elmosolyodtunk

-Ő inkább olyan lány akivel lehet hülyülni stb.Nem éppen barátnőnek való csaj.Csak amolyan ,,haver".-tettem hozzá  a veleményemet.

-Hát ha ezt gondolod felőlem okés.De menjünk.Nem kéne egész nap itt üldögelnünk.Gondolom neked is sok dolgod van.-váltott témát a nyílfejű barátom.

-Eggyetértek.Menjünk.-befelé menet mintha egy lány suhant volna el mellettem.Hátrafordultam de nem láttam semmit.

Hali!Újra itt,igen!Köszi hogy elolvastad!
Ha tetszett akkor: ⭐/💬

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Where stories live. Discover now