Még párszor elismételtük a mozdulatokat majd Zuko javasolta hogy tartsak szünetet.
-Nem szabad agyonhajszolnod magad.Rád fér a pihenés.Meg legalább amíg lazítassz beszélgethetünk kicsit-nézett rám mosolyogva azokkal a csodás mogyoróbarna szemeivel.Istenem de aranyos!
Csak egy a gond.Megpedig az hogy van barátnője.
De gyorsan el is tereltem ez
a gondolatomat erről.-Miről szeretnél beszélni?-pillantottam fel rá miután újralötöttem a hajamat.
-Nem tudom.Meselhetnél mondjuk az otthonodról meg a családodról.
-Tényleg érdekel?-erre ő csak biccentett felém egyet a fejével-Akkor hol is kezdjem?
-Van tesvéred?-hozta fel a temát a fiú mivel fingom se volt mi mondjak.
-Igen.Van egy kisöcsém.Luke.4-en élünk együtt.Apa,anya,Luke és én.
-Nem hiányoznak?
-De.Nagyon is.-válaszoltam a fejemet lefajtva.
-Akkor miért jöttél el?-jajj ne!Reméltem nem hozza fel a temát de sajnos igen.Muszáj volt kitalálnom valamit.
-Így láttam jónak.De nem szeretném firtatni ezt a témát.
-Megértem.
-Inkább folytatom a gyakotlatokat.-pattantam fel a lepcsőről ahol eddig gubbasztottam.
-Várj!Most mással próbálkozunk.-oda sétált mellém majd megfogta a karom.Nagyon nem számítottam erre.-Gyere!-húzott be az udvar közepére.-Most megpróbálhatsz idomítani.De óvatosan!
Nem tudtam pontosan mit kéne csinálnom,ezért csak random el kezdzem ütögetni a levegőbe.
-Nem így!-szólt oda a tőlem kicsit távolabb álló őfelségessége.-Sokkal határozottabbam és nagyobb önbizalommal.-megmutatta hogyan csináljam majd hátrébb állt.
Elkezdtem ugyamcsak ütögetni a levegőt de sikertelenül.Sehol egy tűzcsóva sem.-Nem megy!Nekem ez nem megy!És mi van ha nem is vagyok idomár?-nagyon elkeseredtem mert már beleéltem magam hogy majd én itt tűzgolyókat fogok dobálni.
-Tudtam én.Megmomdtam Aangnak hogy felesleges veled foglalkozni.Nem.is vagy te idomár.-vágta a fejemhez Zuko.A szavai nagyon sértettek.Nagyon fájt hogy ezt mondja.
-Hogy mivan?Ezt mind a semmiért?Mégis miért?Hogy tehetted?-fakadtam ki.
-Ezaz!Most csináld!-
-Tessék?-itt már semmit sem értettem.
-Most prónáld a idomítást!
Erőteljesen a levegőbe bokszoltam és egy hatalmas nagy láng hagyta el az öklöm.-Ezaz!Megcsináltam!Tűzidomár lettem!-odarohantam Zukohoz és a nyakába ugrottam amin nem csak ő,de én is meglepődtem.
-Bocsánat.Én csak...Nagyon boldog vagyok!-húzódtam arrébb a fiútól
-Tudtam hogy sikerülni fog!
-Várj.Akkor azért csinaltad ezt hogy kiboruljak és idomítani kezdjek?
-Pontosan.Örülök hogy vegül bevált.De ne feledd.Az idomításodat nem irányithatja a düh.A belső erődet kell használnod.
Még kb fél óráig gyakoroltam aztán Zuko tanácsára meditáltam egyet az udvar végében lévő fűzfa tövében.Mivel már esteledett,elmentem a szobámba hogy kipihenjem magam a Ty Lee-val való vacsora előtt.
És mi hamarabb kell valahonnan több ruhát szereznem mert jelenleg 2 gömcöm volt.Hi skacok!Remélem tetszett neketek a rész
Ha igen akkor pls vote +follow.20 köbetőig vissza megy
YOU ARE READING
A tűzzel játszok (Avatár ff)
FanfictionSziasztok!Aki szereti a Avatár című rajzfilmsorozatot annak ajánlom ezt a könyvet. -------------******--------------- A könyv egy 16 éves tinilányról szól aki kiskorában nagy avtár fan volt.Boldogan éli az életét egészen addig amíg egy reggel nem a...