Délután kettő körül jutott eszembe hogy ma még semmit sem ettem.
Nem nagyon ismertem az itteni helyeket.Csak azt a párat amit Sokka mutatott.Egy jónak kinéző étteremben helyet foglaltam.Rendeltem magamnak sült kecskegazzella bordát egy kis salátaval.Jóízűen el is fogyasztottam.
Most már tele hassal visszamentem a palotába pihenni egy kicsit.
Nagy unalmamban nem tudtam mit csináljak.
Katara említette hogy van itt egy könyvtár.Gondoltam megnezem.Hátha találok valami jó kis olvasnivalót.Az legalább lekötne egy ideig.Húsz perc kutakodás után még mindíg nem találtam meg.Aztán egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
-Tűz ura Zuko!Sjnálom!Egyszerű tévedés volt....-könyörgött egy számomra ismeretlen nő.
-Nem érdekel a kifogás!Száműzlek és kész!Takarodj!-Zuko nem volt éppen fényes kedvében.Hezitáltam hogy odamenjek-e de vegül úgy döntöttem megkockáztatom.
-Z-Zuko.Minden rendben?-sétáltam oda hozzá.
-Persze!Megis mi bajom lenne?!Most hagyj!-el akart viharzani.
-Kérlek.Várj.Ha beszélni szeretnél valakivel én itt vagyok....
-Nem szeretnék beszélni senkivel!Jól vagyok!-és már el is tűnt.
Szegény Zuko nagyon nincs jó állapotban.De ha valaki nem segít rajta csak rosszabb lesz.
Mivel jelenleg nem tudtam segíteni rajta elmentem Aanghoz.
Fellepcsőztem a szobája bejáratához és bekopogtam.A fiú gyorsan ajtót is nyitott.-Heló.Minek köszönhetem a latogatásod?kérdezte a szerzetes
-Beszélni szeretnék veled.
-Gyere be.-bent leültem egy kenyelmed fotelba majd bele is fogtam a mondandómba.
-Szóval Zukoról lenne szó....
-Igen.Eléggé fura mostanában.Nagyon dühös.Bár tudnám miért.
-Pont ezért jöttem.Szerintem tudom mi a baja.....-vakartam meg a tarkómat.-De ezt nem tőlem tudod....Szakítottak Mai-el.-nyögtem ki végre.
-Tessék?Akkor ezért viselkedik így.Köszönöm hogy elmondtad.Várj....Te ezt meg honnan tudod?-húzta fel az egyik szemöldökét Aang.
-Veletlenül meghallottam amikor setáltam a palotában....
-Mindegy.Ez most nem is lényeges.Megyek és beszélek a fejével!-a fiú kiszaladt a szobaból engem meg csak úgy otthagyott.Köszi Aang.
Sziasztok!Itt vagyok a 10. résszel.Örülök hogy tetszett nektek az előző.
Most viszont kb 2 hétig,de 10-11 napig biztos nem lesz rész.De utána gőzerővel elkezdek írni.
Addig is vigyázzátok magatokra!Puszi!
YOU ARE READING
A tűzzel játszok (Avatár ff)
FanfictionSziasztok!Aki szereti a Avatár című rajzfilmsorozatot annak ajánlom ezt a könyvet. -------------******--------------- A könyv egy 16 éves tinilányról szól aki kiskorában nagy avtár fan volt.Boldogan éli az életét egészen addig amíg egy reggel nem a...