5.rész Edzés 1/2

326 23 3
                                    

Ki ideig még csendben utánoztam Katara mozdulatait,majd vegül nem bírtam tovább és megszólaltam.

-Nem hiányzik a délisark?

-Az igazat megvalva nagyon.De itt vannak a barátaim és ez kárpótol.-mosolygott rám aranyosan.

-Nekem nem igazán vannak meg itt barátaim.Ha Sokkát nem vesszük-nevettünk fel mindketten.A beszélgetés közeben meg is feledkezzem a gyakorlatokról,de nem zavart.

-Ennyite jóban vagy a bátyámmal?

-Aha.Jól kijövünk egymással.Hasonló a személyiségünk.

-És amúgy honnan jöttél?

-Messziről.Naggggyon messziről.

-Értem.

-Egyébként miért jöttél ide?

-Nem tudom.Nem volt célom.Csak elhatároztam hogy elindulok-gyerünk
Emi.Nem mondhatod el az igazat mert hülyének néz!

-És hogyhogy pont ide kerültél?

-Itt lyukadtam ki.Mármint a közelben.És ide jöttem.

-Figyelj Emi.Szerintem nagyon jó fej vagy!

-Köszi.Bár nem tudom miért mondod ezt.Alig ismersz.-de attól még kedves volt ezt hallani tőle.

-Hamar el tudom dönteni ki jófej és ki nem.Te az vagy.Hiddel el hogy sok barátot fogsz még itt szerezni.

-Nagyon kedves vagy velem.

-Ez természetes.Bírlak téged.-erre elmosolyodtam.

-Mennyi az idő?

-Dél lesz nemsokára.Miért?

-Jajj el fogok késni!

-Honnan?Várj!

-Találkozom Aanggal és tűz ura Zukoval!-kiabáltam vissza mert már távol voltam Katarától.

-Veled megyek!

Katara elkísért a palota belső udvarába.Mire odaértem mindenki csak rám várt.

-Elnézést a késésért.-odaláptem Zuko elé és amolyan tűz népésen meghajoltam.Óriási volt.Mindíg is tudni akartam milyen lehet Zuko élőben.Megsúgom.Nagyon helyes.- Hatalmas megtiszteltetés megismerni a tűz urát.

-Őrülök a találkozásnak.Emi,ugye?-erre csak bólintottam egyet.

-Bocsánat hogy megzavarlak titeket de nem kezdhetnénk az edzést-jött oda hozzánk Aang.

-Persze.-Zuko levette a kabátját és odaadta egy szolgának.

-Szóval....Mivel fogjuk kezdeni?-nagyon izgatott voltam.

-Előlszőr is,megkérhetnék mindenkit hogy fáradjon be?-úr isten!Kettesben lehetek a tűz urával.-Nos.Most hogy ketzesben maradtunk.Mesélj mindent magadról.

-Hol is kezdjem...Emi vagyok.De ugyebár ezt már tudod-ha ideges vagyok mindíg hülyeségeket beszélek.-16 éves.Messziről jöttem,egy nagyon eldugott helyről-neki sem mondhattam el az igazat.-És egyszer csak eldöntöttem hogy úgymond felkerekedek és itt jutottam ki.

-Tendben.Köszönöm.Akkor most csináld azt amit én.-nem tudtam mi fog következni egészen addig amíg meg nem lattam mit művel.-Ez a táncoló sárkány!

-Pontosan.Te egy nagyon okos lány vagy.

-Bocsánat hogy ilyet kérdezek de miért mentél bele hogy tanítasz?

-Nem tudom.Úgy éreztem erre nekem is szükségem van.Ne értsd félre.Nem azért mert valakinek dirigálni akarok.Csak egyszerűen úgy éreztem hogy ez lesz a legjobb döntés.

-Értem.

-Akkor folytathatjuk?-erre is szintén csak bólintottam.
Zuko kérte hogy tegyem azt amit ő.Miután ,,vegigjártuk a táncot" leült a földre.Nem tudtam mégis mit kéne tennem,ezérr leültem vele szemben.

-Most meditálunk egy kicsit.Az a lényeg hogy kitisztítsd az elmég.Aang javasolja mindíg ezt nekem.

-Jó barátok vagytok igaz?

-Tessék?-nézett rám értetlenül.

-Mármint Aanggal.

-Igen.A legjobbak.Soha nem gondoltam volna hogy ilyen jóban leszünk-nevetett fel,amire én is elmosolyodtam.Végül is eredetileg meg akarta ölni.

Csövi!Remélem tetszik a mai rész.Kövi holnap

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon