8.rész A nem, az nem!

282 17 0
                                    

Már majdnem elaludtam amikor valaki egy lábost ütögetve ront be a szobámba.

-Gyerünk,gyeünk!Ki az ágyból!-kiabálta az illető.

-Mi a.......?-amikor megláttam ki az,rögtön magamra rántottam a takarót.Nem akartam hogy Zuko így,egy szál fehérneműben lásson.-Zuko?Mégis.......

-Gyerünk!Nem erünk rá erre!Edzés!-egy pár másodpercig csak bámultam magam elé mert nem nagyon tudtam felfogni mi történik éppen:Maga a tűz ura ott áll előttem egy seroenyővel és azt üvöltözi hogy menjek mert edzenem kell vele.
Majd miután már vagy fél perce csak bámultam a srácot,végre leesett neki hogy szeretném ha kimenne és felöltözhetnék.

Gyorsan magamra kaptam az első ruhát ami a kezem ügyébe került és nagy morcosan kinyitottam az ajtót.

-Csak hogy kész vagy.Bocsáss meg ha felkeltettelek de a te érdekedben,muszáj edzened.-kezdte rögtön a fiú.-Akkor menjünk is!

-Bocsánat hogy ezt kérdezem,de biztos hogy egészséges éjjel fél 12-kor edzeni?-ráncoltam össze a szemöldököm-Sajnos nemet kell mondanom mert hulla fáradt vagyok és rohadtul nincs hozzá kedvem!

-Látom elég tüzes lány vagy.Nem félsz ellenszegülni vagy visszaszólni másoknak.Értékelem a bátorságodat de ez nem valasztás kérdése.Edzenünk kell!

-Ho..hoh...hóhóh......Várj....Most azt mondtad hogy tetszik neked az hogy be merek szólni neked?Hmm....Az igen!Most pedig ha megbocsájtassz,megyek aludni!Jó éjt!-sarkonfordultam és besétáltam a szobám ajtaján.És visszafeküdtem az ágyba.
Velem ne szórakozzon senki ha fáradt vagyok!

--------------ZUKO szemszöge---------------

Amikor Emi csak úgy megmondta az arcomba kerek perec hogy nem akar most edzeni,nagyon meglepődtem.Még soha senki sem próbált így szembeszálni velem amióta én vagyok a tűz ura.

-Ó Aang!Te meg mit keresel itt?-pillantottam meg nyílfejű barátomat.

-Szia.Csak levegőztem egyet.Ilyenkor a legjobb.És te?-érdeklődött a fiú.

-Nem tudom felfogni mégis mi történ az előbb.Jöttem, hogy edzést tartsak Eminek,erre ő azt mondta nincs kedve hozzá és bevágta előttem az ajtót.

-Wow!Ez dúrva!Elég kemény a csaj!És nem akarod börtönbe záratni ezért vagy ilyesmi?-nezett rám furcsán Aang?

-Nem.Miért tettem volna?Meg különben is.Van benne valami....Valami különleges.Még nem tudom mi de kiderítem.

-Szóval tetszik,mi?

-Mí????Nem!Dehogy is!Mégis ho.....Nekem van barátnőm Aang!

-Higgadj le Zuko.Csak poénkodtam.-nevette el magát a szerzetesfiú.

-Hahah....Ez nem inkább Sokka dolga lenne?-erre én is el kezdtem nevetni-Holnap reggel viszont tényleg edzeni fogunk Emivel,mert ha megint megtámad minket az ellenálás,szükség van az ő erejére is.-tényleg minden emberre szükségünk lesz

-Tényleg!Holnap én is eljövök az edzésre!Kívancsi vagyok arra a kis tanítványodra.De egyébként,pontosan miert is vállaltad el hogy tanítod?

-Csak úgy......Azt éreztem,erre szükségem van.Mármint nem arra hogy még több embernek parancsolgathassak,hanem magára a.....-be se tudtam fejezni a mondatot.

-Arra hogy megismerj új embereket,és ne csak egész nap a trónteremben gubbassz.-fejezte be a mondatomat Aang.

-Túl jól ismersz.

-Bizony!De most már menni kéne aludni mert holnap korán kell kellni az edzés végett.Nem de?

-Nyugodtan menny csak,én még elintézek pár dolgot.

-Rendben!Szia-el is setál a fiú,fel a lepcsőn,a szobája felé.

Helósztok!Itt a kövi rész,amiben volt már egy kis szempontváltás is.Mit gondoltok?Legyen még ilyen?
Amúgy aki bekövet,azt 25 követőig visszakövetem ;)

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Where stories live. Discover now