9.rész

247 12 2
                                    

Emi szemszöge:

Reggel az ablakomon át beszűrődő fény keltett.Nem nagyon volt kedvem semmit se csinálni de nem mondhattam azt másodszor is Zukónak ,hogy bocsi de most se akarok edzeni.Nem lett volna jó vége.

Ígyhát felvettem a lehető leglazább ruhát amit találtam és elindultam az udvar felé.Bánatomra  nem volt ott senki.
Éppen visszafelé igyekeztem amikor is megláttam Sokkát.

-Szia!De jó hogy jössz!Nem láttad tűz ura Zukot?

-De.Pont téged kerestelek.Zuko üzeni hogy ma nem lesz edzés.Dolga van.-de jó!Ezért keltem ki az agyból....

-Rendben.Köszi hogy szóltál!-Kiabáltam a srác után.

Mivel nem volt mit csinálnom,elkezdtem felfedezni a palotát.
Kis idő után ráakadtam egy hatalmas öntöttvas ajtóra ami félig nyitva volt.
Valaki viszont nem lehetett tűl boldog odabent ,mert kiabált.Zuko.És még valaki .Egy lány.Talán......Mai!

Óvatosan közelebbhajoltam az ajtóhoz.Bár látni nem,de hallani mindent hallottam.

-Nem hiszlek el Zuko!Nem törődsz velem soha!Egy kabcarongy vagyok neked?-hallatszott a női hang.

-Mai!Dehogy is!Mégis ho....-Kiabálta a tűz ura.

-Arra az új lányra bezzeg van időd!Ha ennyire nem érdekellek akkor inkább most fejezzük ezt be!Szakítok veled!

-Mai!Kérlek nem menj el!Mai!-futott utána a srác

Ez dúrva.A tűz ura a fülem hallatára szakított a barátnőjével.Erről nekem nagyon nem szabadna tudnom.
De most Zukora ráférne egy kis lelki támasz.

A saját magammal való vitázás után végül hagytam a dolgot.Felnőtt emberek.Megoldják.

Próbáltam ezt az egészet kiverni a fejemből.Ezért kimentem szívni egy kis levegőt.Meg aztán kicsit edzhetnék is.Egyedül ,de legalább gyakorolom az eddig tanultakat.

Kiválasztottam magamnak egy teljesen üres,eldugott kis rétszerűséget a város határában.

Nem tudtam még túl sok mindent de épp eleget ahhoz hogy kifárasszon az edzés.

Összességében a délelőttömet sikernek tudtam be.

Hali!Igen,visszatértem!Ez a rész kicsit rövid lett,de csak mert gyorsan hozni akartam nektek.
Hamarosan újra itt!

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Where stories live. Discover now