2.rész A találkozás 1/2

542 28 1
                                    

-Tűzifomár tekercs?Ez meg mit keres itt?-nem gondolkodtam rajta sokat mert jobban érdekelt az hogy körbenézzek ezen a csodás helyen.

Úgy döntöttem,előlször megkeresem Aangot és Katarát.Meg persze Sokkát.Zukot nem hiszem hogy zavarnom kéne mivel azok alapján higy Toph itt lakik a oalotában,már megtalálták Ursát,Zuko anyját.És hát azért nem illene zavarni magát a tűz urát.
De valahogy muszáj lesz találkoznom vele,mert mindig is ő volt a kedvenc szereplőm az avatárból,és most egy épületben vagyok vele.Elszalaszthatatlan lehetőség.

-Hm...Hol lehet a...?Áuuuu!-felkiáltittam mert valaki hátulról nekem jött.-Mégis mit.....Ty Lee?

-Jajj bocsi!Megütötted magad?Nagyon sajnálom.Tényleg!De ismerjük egymást?-szólt aranyosan a lány.

-Semmi baj.Kicsit fáj,de túlélem.És személyesen nem ismerlek de....

-Várj!Kitalálom!Egy másik világban láttál egy rajzfilmsorozatban és egyik nap itt ébrrdtél a mi világunkban.Hahahaha!-mondta ezt egy levegővel,amit én csak tátott szájjal néztem

-Valójában...Tényleg.

-Mi?Hahaha!Vicces lány vagy.És a nevedet tudhatom?

-Emi vagyok!

-Nagyon örültem Emi.Esetleg elmehetnén enni valamit közösen.Holnap este?

-Az jó.Akkor holnap!Szia!-a lány cigánykerekezve elsietett.
Akkor már Ty Lee-val is találkoztam.Szuper!

Elhatároztam hogy most már tényleg megkeresem Aangot és a többieket.
Felmentem valami lépcsőn majd a folyosó végén megpillantottam egy srácot.Rögtön ráismertem és odarohantam hozzá.
Szorosan átöleletem amit ő furcsán fogadott.

-De jó hogy látlak Sokka!

-Te mégis ki a fészkes fene vagy?

-Egy hatalmas nagy rajongód.Nagyon messziről jöttem és Toph adott egy szobát itt a palotában hogy legyen hol laknom.-nem mertem neki azzal jönni hogy egy másik világban éltem eddig,csak amikor felébredtem itt voltam,mert gondoltam biztos bolondnak gondolna.

-A rajongóm?Így már okés.Akkor gyere csak.Gondolom még nem sok mindent láttál errefelé.Körbevezetlek.

-Szuper!Köszi!-ez a Sokkás dolog nagyon könnyen ment.Azt hittem okkal nehezebb lesz.De örültem neki hogy így alakult.Mindig is bírtam Sokkát.
Elindultunk le a lépcsőn majd ki az utcára.

-Kezdjük itt.Itt a szökőkút mellet van a kedvenc helyem.A világ legjobb gyorsbüféje.De ájjunk csak meg!A nevedet még nem is tudom!

-Haha!Bocsi.Be sem mutatkoztam.Emi vagyok.

-Hmmm.Emi?Érdekes név.Nem is hallottam.

-Ahonnan én jöttem ott elég ismert.

-És honnan jöttél?

-Egy nagyon távoli helyről.Egy ici-pici szigetről a tűz népe és a föld királyságának határán.Nagggyon messeze van.-nem mondhattam meg neki az igazat.Az kéne hogy az első nap mindenki bolondnak higgyen.

-Naggggyon érdekes....Szóval te nem tartozol egyik néphez sem?

-Pontosan.

-És idomár vagy?Mert a kisugárzásod  meg az öltözeted alapján tűzidomárnak tippelnélek.

-Hát az az igazság,hogy még sosem próbáltam idomítani így nem tudom.

-Akkor most azonnal velem kell jönnöd!Ha valaki tud neked segíteni az az én jó barátom Aang.

-Tényleg megismerhetem az avatárt?

-Aha,persze!Gyere-megfogta a csuklóm és újra végigrángatott a lépcsőn,egyenesen egy nagy ajtóig amibe a :,,a világ megmetője" felirat volt faragva.Gondoltam biztosan ez Aang szobája.

Hali.Remélem tetszett ez a rész is.Kövit hamarosan hozom!

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Where stories live. Discover now