3.rész A találkozás 2/2

419 26 1
                                    

Amikor ott áltam a hatalmas ajtó előtt,valami érdekes érzés fogott el.Nem tudtam hogy mi lehet az.De nagyon futcsa volt.Kalapálni kezdett a szívem és gombóc lett a torkomban.
Talán azért mert találkozhatok az vatárral?

-Szóval itt is lennénk.-mutatott Sokka szoba bejáratára.-Aang itt vagy?!

-Gyere csak Sokka.Mit szeretnél?-az a most már 14 éves fiú aki megmentette a világot a pusztulástól,most ott ált előttem.Felfoghatatlan volt.

-Szóval ő itt Emi. Nagyon messziről érkezett és most itt fog lakni nálunk.

-Nagyon örvendek Emi.Aang vagyok.

-Én is örülök.Hatalmas megtiszteltetés találkozni az avatárral-meghajoltam amolyan ököl,zenyér összetartással a tiszteletemet kimutatva.

-És még el sem mondtam miért jöttünk.Emi nem tudja hogy idomár e vagy sem.Szeretné ha segítenél neki hátha elő tudjátok hozni az erejét.Ha egyáltalán van neki......Szóval meg szeretné tudni hogy tud e idomítani.-hadarta el gyorsan a coffos idegenvezetőm.

-Pontosan.-válaszoltam helyeslően.

-Nem tudod hogy idomár vagy e?Ez érdekes.

-Hát az az igazság hogy sosem próbáltam idomítani.

-Érzem az aurádban hogy valmi különleges energiát sugárzol.És mivel barna a hajad és a szemed,szinte biztos vagyok benne hogy tűzodomár vagy.

-Én?Ez nagyon fura.Sosem tudtam volna magam elképzelni mint tűzidomár.Inkább mindig is a földhöz áltam közelebb.

-Tegyünk egy próbát.Előlször is kell neked egy rendes tűzidomártanár.

-Miért talán az avatár nem képes tanítanítani Emit?-elkezdte veregetni Aang vállát s közben nevetett.

-Nem erről van szó.Ha azt szeretnénk hogy Emiből idomár legyen,egy igazi tanárra van szükség.

-És kire gondotál?-mérdeztem bizakvóan hátha az mondja:......

-Zukora.Nagyszerű tanárod lenne.Tudom.

-Tü-tűz u-ura Zuko?-mondtam dadogva.Igaz reménykedtem hogy ezt mondja de azért nagyon meglepődtem.

-Igen.Nála jobb tanárt nem is találhatnánk neked.Talán baj?-kerdezte a nyílfejű fiú.

-Nem!Eggyáltalán nem.Csak kicsit meglepődtem.

-Remek!Most hogy mindent megbeszéltünk,folytatom az idegenvezetést.Gyere Emi!

-Várj Sokka!Holnap délben gyertek a palota belső udvarába.-Sokka ezután megmutatta az itteni legjobb helyeket.Például a medencét és a személyes kedvencemet,a velneszrészleget.
Már nagyon vártam a holnapot.Délben találkozhatok Zukoval és este Ty Lee-vel vacsizok.
De egy valami nyomasz.Hogy a francba fogok én haza jutni.A szüleim már biztos halálra aggódják magukat miattam.Nagyon hiányoznak.De azért próbálom a dolgok jó oldalát nézni.Itt lehetek ezen a csodás helyen.

A tűzzel játszok  (Avatár ff) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora