Mert Akın
Beste'den devam
Barkın abim yanımıza gelince Mert buzu yavaşca bileğimden çekip abime baktı. Bende abime bakıyordum. Abim bana bakıp "Beste" dedi. Ben sabah ki gibi abime soğuk sesimle "efendim" dedim. Mert sesimin soğukluğunda şaşırmış olmalı ki bana baktı. Abim bi anda benim sesimi duyunca yumuşamıştı. Aslında yumuşama sebebi benim sesim değil eğer şu an bişey yaparsa ona daha çok kızacağımı biliyordu. Abim tekrar bana bakıp "senin burda ne işin var Beste" dedi abim. Ben ne dicektim ki 'Berk abim kolumu dün çok sıktığı için kolum morardı ve şişti' mi dicektim. Abim daha çok sinirlenmişti ve beni bileğinden tutup kaldırdı. Abim bileğimi tutması ile bağırmam bir olmuştu. Mert hemen ayağı kalktı. Barkın abim ise bileğimi bırakmayıp bağırmamın üstüne daha çok sıkmıştı. Sıkması ile gozlerimin dolması bir olmuştu. Abim bana dönüp ''noldu" dedi bense "abi bil-eğim acı-yor" dedim abim bileğime bakıp kaşlarını çattı ve "Beste senin bileğine noldu ve kim yaptı" dedi. Yime konuşamadım hatta yutkunamadım bile. Abim Merte bakıp "o mu yaptı'" dedi ve benden cevap beklemeyip tam Merte yumruk atacaktı ki "hayır o yapmadı" dedim. Abim şaşırmış bi şekilde bana baktı "peki kim yaptı" dedi. "kimin yaptığını boşver de sen neden buraya geldin" dedim sesim az öncekine göre yavaş yavaş soğurken. Abim bana bakıp "seni almaya" dedi, bende "neden" dedim. Abim hala ona kırgın olduğumu anlamış olucak ki yüzünü astı. Ve üzgünce "Beste yetmez mi artık, yanlış anladım işte" yanlış mı anladı dinlemedi ki "abi sen beni dinlemedin ki yanlış anlayasın" dedim. Abim mahcupca "maalesef yaptım öyle bişey ama hadi affet be" abimin bunu demesiyle saatte baktım daha öğlen bile olmamıştı. Bende abime dönüp "ben okul çıkışı eve gelicem" dedim. Abim bişey diyemiciği anlamış olcak ki "peki" diyip gitti. Bense hemen banka oturup bileğimi ovuşturdum. Canım çok yanmıştı. Mert yine bileğimi yavas şekilde aldı ama dokunması bile açıtmıştı. Mert yine bana baktı ve daha nazik bi şekilde davranmaya çalıştı.Aradan nerdeyse 10-15 dakika geçmişti ve benim elim hala Mertin elindeydi. Mert hala buzu yavaşca bileğimin üstünde gezdiriyordu. Buz artık erimeye başlamıştı ki Mert buzu bileğimin üstümden çekti. Şimdi nabıcak diye bakarken yavaşca ayağı kalktı. Benide kaldırdı buzu bana verip "buzu geri verebilirsin" buzu elinden alıp ön bahçeye doğru ilerledim oda arkamdan geliyordu. Buzu Osman abiye verip teşekkür ettim. Tam sınıfa çıkacaktım ki Mert beni durdurdu ve nerden aldığını bilmediğim kremi ve sargı bezini gösterdi. Ve geri arka bahçeye gittik bu sefer ilk o oturdu benim oturmamı bekledi bende oturunca. Bileğimi yine yavaşca kendine doğru aldı. Bileğimin şişliği inmişti sadece morluğu vardı artık. Mert yine nazik davranarak kremi sürdü ve sardığı sardı bu sırada telefonum çalmaya başladı. Kimin aradığına bakmak için elime aldığımda Yağız olduğunu gördüm.
Diğer Yarım💙💚 arıyor...
"Efendim"
"Beste'm nerdesin sen"
"Okuldayım, noldu ki"
"Barkın abim şirkete geldi sinirliydi, bişey demeden kendi odasına çıktı da, bi an merak ettim"
"Hee sorun yok,merak etme"
"Hiç emin olamasamda akşam konuşuruz"
"Tamam"
"Neyse güzelim, abimler çağırıyor ben kaçar"
"Tamam canım, kolay gelsin sana" diyip telefonu kapatmıştım ki Mertin çatılmış kaşları ile karşılaştım "senin diğer yarın kimdi canım falan diyorsun meram ettim yani" bu kıskandı mi şimdi
"Yağız" şaşırmıştı "hangi Yağız" dedi "bizim ortak tanıdığımız kaç tane Yağız var acaba" dedim "bizim Yağız mı" dedi bende "evet" dedim. Bi an "lan sen niye çocuğu diğer yarım diye kaydediyon" bu sefer ben şaşırdım "ikizim çünkü" "haa doğru" dedi oda
Siz ne kadar saçma bi diyalog kurdunuz öyle
Bu sefer sana katılıyorum, ne kadar saçma bişey oldu bu ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim / TAMAMLANDI
Teen Fiction(Tamamlandı) 3 kıskanç abi, 1 kıskanç ikiz, 1 kıskanç erkek arkadaş, 1 kıskanç kuzen ve 1 kıskanç sevgili. Bunlarla hayat ne kadar da güzel olur dimi.(!)