24.bölüm

3.7K 235 57
                                    

Medya:Batu

*****
Batuyu görmeyi beklemiyordum. Oda beni görmeyi beklemiyordu galiba çünkü baya şaşırdı. Batu kendine gelmiş olmalı ki yanıma geldi.
''Beste'' dedi. Ben de kendime gelmiştim.
''Batu'' dedim. Batuda diğerkilerinin sorduğu soruyu sordu tabi.
''Sen köye gelirmiydin be'' dedi.
''Gelirmişim demek ki'' dedim. Batunun birden kaşlarını çattı ve
''Senin neden gözlerin dolu, bişey mi oldu'' dedi. Batu beni benden bile iyi tanıyordu. Zorla gülmeye çalışarak
''Yoo ne olabilirki'' dedim. Batu bana 'inanmadım' bakışı atıyordu tabi sadece bakış atmakla kalmayıp birde konuştu
''Yanlız kendini zorladığın çok belli oluyo. Şimdi bahçeye geçiyoruz ve sen herşeyi bana anlatıyorsun'' dedi. Batuya ne desem beni dinlemiceğini bildiğim için bahçeye geçip hamağa oturdum. Oda sandalye alıp hamağın yanına koydu ve oturdu.
''Anlat bakalım, kim ne yaptı sana'' dedi. Mertin geldiği günden beri olan herşeyi anlattım. Sesizce beni dinledi. Bu akşamki olayı anlatırken gözümden bi yaş düştü. Sonra yaşların devamı geldi tabi. Batu biraz düşündü. Batu bana bakıp
''Sen Merti hala seviyorsun dimi'' dedi. Hafif bi şekilli gülümsedim ve kafa salladım. Batu ile birazcık daha konuştuktan sonra Batu gitti. Ben size Batunun kim olduğunu söylemedim. Batu ben 4 yaşındayken beni seviyordu. Herkez çocukluk kafasıdır falan dediler. Ama Batu beni 10 yaşıma kadar sevdi. 10 yaşından sonra bana gelip sey demişti 'ben seni sevmeyi değilde seninle yakın arkadaş olmak istiyorum' demişti. Daha 11 yaşındayken bunları demişti ya. Ondan sonra zaten hep bişey olsa ilk birbirimize gelirdik. Hala öyle tabi telefonla konuşuyoruz. Telefonum mu çalıyo. Aynen telefonum çalıyor.

Delibal🖤   arıyor...
Arayan kişiyi görünce telefonumu tamamen kapattıp yanıma koydum. Aradan galiba 1 saat geçti. Düğünde olanlar dağılmaya başlamıştı teyzemlerde birazdan gelir. Nerdeyse 1 saatten beri ağlıyorum ce gözlerimin halini düşüne biliyorum şu anda. Hemen kalkıp yüzümü yıkadım. 2-3 kere yıkadıktan sonra yerime geçtim. Yanlız 1 saatten beri bahçede oturuyorum hasta olma ihtimalim baya yüksek. Aha teyzemler geldi. Yağızla Berke bana bakıyorlar. Anneannem kapıyı açınca hemen içeri geçtim. Üşümüştüm. Anneannemle teyzem 'iyi akşamlar' diyip gitmişti. Yağızla Berke hala gözlerini dikmiş bana bakıyorlardı. Kusura bakmayın size hiç bişey söylemicem. Bende Yağızla Berkeye bakıp odama geçtim. Pijamamı giyip aşağı indim. Ikisi de yatağa yatmıştı bende gittim aralarına yatıp hemem uyudum.

Abilerim / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin