16.bölüm

4.1K 246 12
                                    

Tam 2 saat geçti ama hala bi şey yok. Doktorlarda bişey demiyo. Durun ben size olayı özet geçiyim, şimdi biz hastaneye geldik ve herkez bitmiş bi haldeydi noldu dediğimizde de Didem ağlamaya başladı ve anlatmaya bunlar Baranla bizim yanımızdan ayrılınca yolda yürürken biri Barana bıçak saplayıp kaçmış. Durum bu yanı şu anda ameliyat kapısının önündeyiz doktor bıçak kalbinin aldın girmiş ve baya derine gitmiş dedi. Şu an hiç kimsenin durumu iyi değil Dideme sakinleştirici yapmak zorunda kaldılar
"Beste beste beste beste baksana" dedi Yağız
"Ha noldu bişey mi oldu" dedim 
"Hayır da sen iyi misin" sadece kafa salladım. Burası beni bastı nefes alamıyorum
"Ben bahçeye çıkıyorum'' dedim herkes başıyla onaylayınca bahçeye çıktım bi banka oturunca gözümden bi yaş düştü yukarda ağlayamamıştım güçlü durmaya çalıştım ama olmuyor işte. Ben ağlamaya devam ederken yanıma Mert geldi bana bakıp "Beste Baran iyileşicek hem senin güçlü durman gerekiyor''dedi bende ''güçlü duramıyorum olmuyor işte'' dedim ve daha çok ağladım Mertte beni kendine çekip sarıldı bende ona sarıldım. Kokusu hala aynıydı değiştirmemiş. Sonra Mertin telefonuna mesaj geldi. Onu okuyup bana döndü ''Baran ameliyattan çıkmış hadi yanına gidelim'' dedi bende kafa salladım.  Yukarı çıktığımız herkez odadaydı Baranda uyuyordu. Herkes bir yerlere oturmuştu herkes dediğimde; Berk abim, Kaan abim, Barkın abim, Yağız, Didem, Mert ve ben. Ece falanda gelmek istedi ama ben izin vermedim. Herkes Barana bakıyordu. Baran yavaşca gözünü açınca herkes yatağın başına gitti bense kapıdan bakıyordum. Baran bana bakıp 'sen niye orda duruyon' bakışı attı bende 'gelcem birazdan' bakışı attım.
*(1 saat sonra)*
Doktor yarın çıkabileceğini söylemişti. O yüzden abimleri göndermiştik. Şu an Yağız, ben, Mert şeklinde koltukta oturuyorduk. Didem Baranın yanındaki koltukta oturuyordu. Yanlız ben otur otur sıkıldım. Aha biri beni arıyor. Bu kim be hee Eceymiş bi arda Ecenin ismini değiştireyim ha unutturmayın.

Sarışınım💛   arıyor...
Odadan dışarı çıkıp telefonu açtım.
"Efendim''
''Ben Baranı merak etmiştim de''
''Baran iyi uyandı''
''Hee tamam o zaman,ben daha fazla rahatsız etmiyim'' dedi ve kapadı. Bizim bu durum nolcak acaba off. Odaya girdiğimde Baran uyumuş Didem Baranın elini tutarak uyumuş, Yağız da koltuğun koluna sarılarak uyumuş. Mert uyumamış ben odaya girince ''kim aradı'' dedi. Dur bi bismillah odaya yeni girdim. Tabi ki bunu söylemicem ''Ece aradı'' dedim ve oturdum.
*(yarın sabah)*
Çok şükür hastaneden çıkabilicez. Baran yataktan kalkarken Barana dönüp ''iyi misin çikolatam'' dedim oda bana dönüp ''iyiyim Bestem iyiyim'' dedi bende kafa sallayıp Mertin yanına geri döndüm ama Mertin kaşları çatılmış
Bence seni kıskandı
Ne alakası var ya
Çok alakası var
Alakası malakasi yok ya uzatma
Aman iyi be
Evet yine iç sesimizi duymazdan geliyoruz. Alışılmadık bi durum değil zaten bu. Yine çok uzattım ya. Ohh be dünya varmış. Şimdi nereye gidicez acaba ''ee şimdi evlere mi dağılıcaz'' dedim.

Abilerim / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin