Gelen Berk abimdi. Mert, abimin sesini duyması ile kolumu bırakmıştı. Tabi başına gelecekleri biliyor.
"A-abi" evet mükemmel değil mi ya. Hem sesim titredi hemde kekeledim, offfff. Abim yanımıza gelip bi bana bi Merte baktı. Merte 'şu an büyük sıçtın haberin olsun' bakışı attım oda bunu anlamış olucak ki 'onu anladım zaten' bakışı attı.
"Senin burda ne işin var Beste" dedi abim. Bana bağırmamak için kendini zor tutuğunu anlamışım. Al işte noldu da şimdi cevap veremiyorum. Sadece abime bakıyordum ama cevap veremiyordum. Merte bi yumruk attıktan sonra benim bileğimi sıkıp eve doğru yürümeye başladık. Abime bakıp
"A-abi bil-bileğim aç-açıyor" dedim. Abim sanki ben konuşmamışım gibi beni takmadı ve daha çok sıktı. Eve geldiğimizde direkman salona geçtik. Yağız, Barkın abim, Kaan abim içerde oturuyordu. Hepsi birden bana bakınca Yağız dayanamayıp yanıma gelmek için kalkmıştı ki Kaan abim
"Yerine otur Yağız" dedi. Ama Yağız onu dinlemeyip yanıma geldi ve
"Besteye söyleyeceğimiz herşeyi banada söylüyormuş gibi algılayabilirsiniz" dedi. Yağıza bakıp 'neden böyle bişey yaptın abimler daha çok kızıcak' bakışı attım -bunu nasıl yaptı bende bilmiyorum djjfjes- Yağızda bana bakıp 'banane kızarlarsa kızsınlar' bakışı attı. Berk abim ayağı kalkıp
"BİZ BESTEYİ UYUYOR BİLELİM" durup derin bi nesef aldı ve devam etti "AMA BESTE NERDE OLSUN DIŞARDA, HEMDE KİMİN YANINDA ME- " abim cümlesini bitirmeden böldüm "ben onun yanda değildim" dedim. Onun aksine daha alçak bi sesle. Kaan abimle Barkın abim aynanda "KİM YANINDAYMIŞ dediler
Abi kız sağır değil ve sizi duyabiliyor
İc sesim sana katılıyorum ama hiç sırası değil. Iç sesimi dönderdikten sonra Berk abimin sesini duydum bu sefer bağırmadan "Mertin" dedi bana bakarak bende abime baktım. Sonra Kaan abim "hangi Mert şu ortaokuldaki mi" dedi şu an hepsi bağırmayı bırakmıştı. Berk abim "evet" dedi bu sefer Barkın abim bana kızgın gözlerle baktı ve "BESTE SENİN ONUN YANINDA NE İŞİN VARDI" abimin beni suçlamasıyla gözlerim nedensizce dolmuştu bu yüzden kafamı aşağı indirdim. Yağız anlamış olucak ki elimin üstüme elini koydu. Kafam kaldırmadan "ben onun ya-" cümlem bitmeden Barkın abim "AYNI ŞEYİ DİYİP DURMA" dedi. Bende ona bakarak "ama doğru ola-" yine sözümü keserek "SON KEZ SORUCAM" diyip derin nefes aldı ve tane tane "SENİN" "ONUN" "YANINDA" "NE" "İŞİN" "VARDI" dedi. Bende ayağı kalktım ve "BEN ONUN YANINA GİTMEDİM. EVE DOĞRU YÜRÜYORDUM BIRAZDA KÖTÜYDÜM ONU GÖRMEDİM VE ÇARPTIM BANA BAKIP 'NOLDU İYİ MİSİN' FALAN DEDİ BENDE HİC BİŞEY DEMEDEN YANINDAN GEÇİYORDUM TEKRARDAN SORDU O SIRADADA BERK ABİM GELDI OLAN ŞEY BU" dedim. Hepsi susmuştu bende hemen odama çıktım. Kapiyi kapatıp kilitledim ve yatağıma geçtim. Ağlarken uyuyak kalmışım. Sabah saat 06:30 da kalktım. Hemen lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım aynaya baktığımda gözlerimin kıpkırmızı olduğunu gördüm ve 4 5 kere daha yüzümü yıkadım. Sonra lavabodan çıkıp odama geri geldim gözümün altına biraz kapatıcı sürüp göz altındaki morluklarıda yok ettim ve olduu. Şimdi üstüme ne giysem ona bakıyım aslında elime ne geçerse onu giyicem biliyom ama neyse. İlk karşıma çıkan yeşil bi kazak ve gri pantolanSaat baktığımda 07:29 olduğunu gördüm. 1 saat ne ara geçmişti ya. Neyse saat 08:00 da evden çıkmamız gerekiyor normalde yarım saat erken çıksam hiç birşey olmaz. Aşağı indiğimde Kaan abim kahvaltı hazırlıyordu. Kaan abim beni gördü ve "hadi gel kahvaltı edicez" dedi bende "ben aç değilim size afiyet olsun" dedim ilk defa abime bu kadar soğuk konuşuyordum. Tam kapıya doğru ilerliyordum merdivenlerden aşağı inen Barkın abim "Beste ben özü-" abimin cümlesini dinlemeden "ben okula gidiyorum" diyip montumu aldığım gibi dışarı çıktım. Okula doğru yürüyordum yanıma biri geldi. Ya çok merak ediyorumda acaba benimde yanlız yürüyeceğim yada oturabileceğim zamanlar olucak mı. Şahsen bu sıralar en büyük hayalim bu çünkü. Yanımdakine bakınca bi sabır çektim. Ya ben bundan kurtulamıcak miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim / TAMAMLANDI
Teen Fiction(Tamamlandı) 3 kıskanç abi, 1 kıskanç ikiz, 1 kıskanç erkek arkadaş, 1 kıskanç kuzen ve 1 kıskanç sevgili. Bunlarla hayat ne kadar da güzel olur dimi.(!)