Nem sokáig ültem egyedül, egy ember jelenlétét érzékeltem a hátam mögül és, mikor megfordultam, egy olyan valaki állt ott, akire nem számítottam és nem tudom, hogy milyen érzést kellene kiváltania belőlem.
+Írói szemszög+
-- Mit akarsz? - bunkóskodott a fehér hajú megint. Még maga se értette az okát. Lehet a szőke hozta ki belőle ezt, az este történtek után is.
-- Megbeszélni - felelte egyszerűen a férfi. Próbált nem nagy figyelmet keríteni a lány modorának, hogy minél előbb meg tuják beszélni.
-- Mit? - értetlenkedett a lány, pedig legbelül ő is tisztában volt a témával.
-- Ami közöttünk van - mondta ki, amin még maga is meglepődött. Annyit gyakorolt és remélte, hogy menni fog. Így is idegeskedett, hogy nem tudja megbeszélni Alyvel.
-- De nincs semmi köztünk - hazudtolta meg magát is és sajnos az ebből eredő szomorúságát nem tudta elrejteni. Mert, akármennyire is próbálja behazudni magának, teljesen látszik rajta, hogy akar valamit a szöszitől.
-- Még nincs, de ha nem magyaráznád be magadnak, akkor lenne, ezt te is tudott - nézett mélyen a lány szemébe és egyre közelebb lépett hozzá, mire a lány elkezdett hátrálni, közben meg válaszolt.
-- Ez nem is igaz - próbálta újfent tagadni, de a férfi már átlátott rajta.
-- Rosszul hazudsz - mosolyodott el Steve, Aly meg úgy érezte, hogy már vesztett. Bármit csinál, már mindegy. Lehullott a lepel.
-- Miért, szerinted van valami köztünk? - próbálta leplezni a reménykedést, ami a szíve mélyén volt.
-- Igen, és tudom, hogy te is erre vágysz! - lépett egyre közelebb a már majdnem korláthoz préselődő lányhoz, akinek végül menekülő útja nem maradt.
-- De te mást szeretsz, nem engem. - Hangja elég szomorkásan hangzott.
-- Ezt honnan veszed? - értetlenkedett a kapitány. - Egy szóval sem mondtam, hogy kibe vagyok szerelmes, de elég baj, hogy mindenki látja, szerintem még te is, csak nem akarod bevallani magadnak. Akibe szerelmes vagyok, az te vagy - mondta ki, majd az álla alá nyúlt, maga felé fordította a fejét, majd egyre közelebb hajolt hozzá. Nem tétlenkedett, egyből lecsapott az ajkaira.
Mindkettőjükből egy jól eső nyögés szaladt ki. Annyira várták már erre és vágytak egymásra, hogy ez volt számukra a mámor. Alyt jól eső borzongás fogta el, főleg Steve puha ajkainak köszönhetően. Alyssa a szöszi hajába túrva, Steve, pedig a fehér hajú derekát szorongatva élvezte ki a pillanatot. Kizárták a külvilágot és csak magukkal foglalkoztak. Ez az ő pillanatuk volt. Ideje volt már ennek.
-- Szeretlek! - vallott szerelmet először a férfi, mikor levegőhiány miatt elváltak.
-- Én is szeretlek! - vallott színt végre a lány is és most ő kezdeményezte a csókot.
A háttérben a fém karú barátjuk, csak mosolyogva figyelte őket és megnyugodott, hogy minden rendben van velük. Régóta akarta, hogy Steve is megtalálja a boldogságot. Habár, Alyt rövid ideje ismerte, olyan, mintha a húga lett volna, így az ő boldogsága is sokat jelentett az ex-katona számára. Miután megbizonyosodott, hogy a terve sikerrel járt, mosolyogva hagyta el az erkélyt és elment aludni.
A szerelmespár még egy jó ideig ott maradtak, majd nyugovóra tértek. Természetesen a lány ajtajához mentek mindketten és egy újabb hosszú csókváltás után, végleg szétváltak egymástól és Steve is elindult a saját szobájába aludni. Aznap mindketten nyugodtan és kellemesen aludtak el.
YOU ARE READING
Újabb ikrek marvel ff. // Befejezett
Fanfiction,,Cammel nekiindultunk vásárolni. Telepakoltuk az egész kosarat csomó kajával, főleg édességgel. Amikor a ruhákhoz értünk, akkor se fogtuk vissza magunkat. Nagyon élveztük az egészet és nagyon sokszor csak nevetni tudtunk a másik hülyéskedésein. Egy...