"tobio!" tadashi sabahın köründe bağırarak mutfağa koştuğunda tobio korkuyla ona bakmaya başlamıştı. telefonunu arkadaşının gözüne kadar sokup onun okumasını beklerken heyecandan elleri de titriyordu. onun böyle hâllerine alışık olan tobio sakince telefonu onun elinden aldı. tadashi'nin arabayla çarptığı çocuk olmalıydı bu, sarışın çıtır diye kayıtlıydı. buna vereceği tepkiyi sonraya saklamak zorunda kaldı tobio çünkü mesajda kei buluşmak istediğini söylemişti.
"demek ki senden gerçekten hoşlanmış. öyle kolay kolay ilk mesajı atacak birine benzemiyor." dedi tobio sakin bir şekilde ve ekledi. "yerinde olsam o ismi değiştirmeden onunla buluşmazdım."
tadashi bunu sonraya saklarsa unutacağını biliyordu bu yüzden sakince mutfak masasının yanındaki sandalyeye kendini bırakırken onaylayan bir mırıltı çıkarttı. ağzına kahvaltı sofrasından bir şeyler atarken hemen isim değiştirme yerine gidip onu tam ismiyle kaydetti. şu an için fazla resmi olsa da daha sonra değiştirirdi elbet. kafasını telefondan kaldırdığında özenle hazırlanmış sofra dikkatini çekti.
"sabah sabah hayırdır?" diye sordu arkadaşına.
"shoyo gelecek kahvaltıya." bunun üzerine tadashi sırıtmaya başladı ve tobio tekrar konuştu. "o yüzündeki ifadeyi sil ve pijamalarını değiştirmeye git."
"shoyo'nun olanlardan tam olarak haberi yok, değil mi? anlatınca çok şaşıracak." güne çok keyifli başlamıştı tadashi ve onun bu güzel enerjisi tobio'nun da kendini iyi hissetmesine sebep oluyordu. tabii shoyo'nun kahvaltıya geliyor olması da iyi hissetmesi için epey geçerli bir sebepti. hâlâ gülümsemesi silinmemiş olan tadashi neşeli bir şarkı mırıldanarak mutfaktan çıktı ve üstünü değiştirmek üzere odasına gitti.
kei ona mesaj atmıştı. arabasıyla çarparak neredeyse bayılmasına sebep olduğu aşırı havalı ve yakışıklı çocuk ona mesaj atmıştı ve açık bir şekilde buluşmak istiyordu. buna aptal aptal gülümseyip odasının perdelerini açarken mesaja cevap vermeyi unuttuğunu ancak fark edebilmişti. sağ elinin avcunu alnına vurduktan sonra hemen telefonunu aldı ve çocuğa mesaj attı.
tadashi: tabii buluşabiliriz. kaçta ve nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
easier | tsukiyama
Fanfictiontadashi'nin araba park etmekle ilgili ciddi problemleri vardı ve kei bunun için ona sinir oluyordu. [090420] #1 tsukkiyama