"o öyle deyince sen ne yaptın?" shoyo olan biteni dinledikten sonra heyecanla sormuştu.
"kalkıp boynuna atladım. sıfır şaka. sarıldım çocuğa birden." shoyo normalde olsa bunun üzerine kıkırdar ve arkadaşıyla dalga geçerdi ama bu sefer biraz kızmıştı. "sanki çok bir şey yapmış gibi senden iyilik mi bekliyor bir de? ne kadar kaba biriymiş." dudaklarını büzmüştü shoyo. tadashi bunun üzerine bir şey diyememişti. hiç o açıdan bakmamıştı ama kei sahiden kaba biriydi, tadashi buna çoktan alışmıştı.
"ciddi olduğunu zannetmiyorum. muhtemelen tadashi çok saf olduğu için ona takılmak istedi." dedi tobio büyük bir soğukkanlılıkla.
"ama hiç de şaka yapıyor gibi bir hâli yoktu!" tadashi ona saf denmesine sinir oluyordu.
"sarkastik olmak böyle bir şey işte. emin ol bunu çok duyuyordur." dedi tobio ve ekledi. "sen de safsın ve hemen inandın." tadashi bunun üzerinde ona dil çıkartmıştı. tobio gülümsemeden edemedi ve shoyo onu hayranlıkla seyretti.
hava kararmaya başladığında shoyo evine gitmişti. tobio ve tadashi ise sık sık yaptıkları gibi bir film izleyip akşam yemeği yemiş ve sonra odalarına çekilmişlerdi. yata girmeden önce tadashi'nin aklının ucundan sarışın çocuğa mesaj atma fikri geçti ama bunu hemen kafasından atmıştı. böyle bir şey yaparsa daha da rezil olacağını hissediyordu nedensizce. yatağına girip yattıktan sonra yedek yastığına sarıldı. uzunca bir süre yatakta dönüp durduktan sonra dayanamayıp telefonunu eline aldı.
tadashi: iyi geceler
attığı anda kalbi hızla çarpmaya başlamıştı. eğer kei cevap vermezse sabah bu mesajdan ölesiye pişman olacağını biliyordu.
kei: sana da
şimdi tüm gece bu mesajı düşünmekten uyuyamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
easier | tsukiyama
Fanfictadashi'nin araba park etmekle ilgili ciddi problemleri vardı ve kei bunun için ona sinir oluyordu. [090420] #1 tsukkiyama