Bölüm 3

96 38 139
                                    

Kılıç herkese dönüp

"Ee millet anlatın bakalım " demesiyle az önce gıcık olduğum kız:

" Ne yani daha yeni tanıdığımız ve hakkında adından başka bir şey bilmediğimiz kıza her şeyi anlatacak mıyız?" demesiyle Altay ondan lafı alarak

"Elis Yamaç 19 yaşında üniversite 2 ye gidiyor dersleri orta seviyede ve orta gelirli bir ailenin kızı gibi duruyor.

Arada spor yapmaya gidiyor onun dışında arkadaşları ile takılmayı seviyor.

Çok güzel sesi olan bu kızımızın
başka aktivitesi yok. Sicili falan da yok.

Kendisi de pekte akıllı sayılmaz ayrıca bir zararı yok gibi duruyor "

Ağzım açık bir şekilde Altay'a bakarken.

"Sadece adını söyleyerek bu kadar bilgiyi bu kadar kısa sürede nerden edindiğime şaşırdın galiba?

Daha bu hiç bir şey güzellik.

Bu arada ben Altay grubun beyniyim." dedi göz kırparak.

Ordan sarışın çocuk atlayarak:

"Bende Semih grubun neşe kaynağım.

Aksiyon nerde ben orda.

Hiperaktifimdir.

Oldukça seksi ve yakışıklı olmam dışında yatakta da güzel yeteneklerim vardır"

Az önce Semih'le didişen kız araya girerek.

"Kimse senin yatakta neler yaptığını merak etmiyor. Ayrıca yakışıklı ve seksi mi? Gözümü kanatıyorsun.

Bu arada ben de Serenay makyaj yapmayı ve gezmeleri çok severim. Bu arada bugün ki kombinini beğenmedim. Biraz işimiz var senle" dedi.

Ordan semih tekrar araya girerek.

"Tam bir orman kaçkını gibi göründüğünü ve erkek avcısı olduğunu söylemeyi unuttun galiba.

Eliscim avını bekleyen bir Serenay avının kokusunu taa sekiz bin kilometre öteden alır ama av hep çürük çıkar.

Eh hatçelerden ne bekliyorsun?

Hayaller Brad Pitt, hayatlar çok güzel hareketler bunlardaki hıyarlı baba"

Serenay yine konuşmaya başlayacekken.

Kılıç araya girerek

"Hemen çocuklaşmayın anlatın derken kimse kendini tanıtmak zorunda değil.

Elis ben biraz kısa bir özet geçeyim sana.

Bu grubu toplayalı yaklaşık 3 ay oluyor.

Yanımdaki güzellik sevgilim Açelya.

Kendisi çocukluktan beri yurtlarda yaşamış sonra evlat edindiği aile tarafından şiddet içinde büyümüştür.

Açelyanın yanındaki Almila-

Almila söz alarak.

"Ben hakkımda bilgi vermek istemiyorum. Ayrıca sizin de hemen her şeyi anlatmanızı anlamıyorum tasvikte etmiyorum" dedi

Kılıç yine söze başlayarak:

"Bunları şimdi anlatıyorum ki Elis hakkımızda kötü düşünmesin.

Eminim Elis şuan bizim bir cinayet zanlısı, hırsız, mafya yada daha kötü şeyler yaptığımızı düşünüyordur.

Bak Elis biz bunların hiç biri değiliz. Aslında kötü kişiler de değiliz.

Biz sadece her insan gibi acı çeken, acı çekmek zorunda bırakılan kişileriz.

Ama biz diğer insanlar gibi bu haksız acıya gögüs gerip boyun eğmeyeceğiz.

Evet biz bizi bu günlere bu hallere taşıyan insanlardan bize yaşattıkları şeylerin daha kötüsünü yaşatmak için burdayız.

Evet belki öteki tarafta bunların elbet bir acısı olacaktır. Yukarıdakinin adaletine kim bir şey diyebilir?

Ama biz öteki tarafı bekleyecek kadar sabırlı değiliz.

Ve bize yapılanlar öyle basit şeyler de değil.

Ayrıca acı çeken, haksızlığa uğrayan ilk insanlar da değiliz ve son insanda olmayacağız.

Eminim şuan nefes aldığımız her saniye acı çeken binlerce insan var.

Açlıkta, savaşta, yoksullukta olan binlerce insan.

Tecavüze uğrayan binlerce kadın.

Öldürülen binlerce çocuk.

Yalnız bırakılan binlerce yaşlı. VS binlerce aklımıza gelmeyecek acılar işkenceler.

Keşke hepsi için bir şey yapabilsek ama ne bizim öyle bir gücümüz var ne de dünya da öyle bir adalet.

Biz elimizden geldiğince kendimizce adeleti sağlamaya çalışıyoruz. Az önceki bizi dinlediğin ve seni buraya getirmek zorunda kaldığımız planda bunlardan birine ait.

Eğer planı dinleyeceksen bizimle birlikte olman gerekecek. Ama eğer dinlemek ve daha fazla bir şey bilmek istemiyorsan şimdi dışarı çıkıp gidebilirsin.

Evet şuan çıktıktan sonra bizi deşifre edebilme gibi bir şansın var.

Ama eğer öyle bir şey yapacak olursan sende intikam alınacaklar listesine eklenirsin..

Ve bizi durdurabileceğini sanmıyorum.

Biraz bu yüzden birazda bizden korkmaman için sana her şeyi anlattım.

Şimdi ise elinde iki seçenek var:

Ya şimdi bu kapıdan çıkıp kimseye bir şey anlatmayıp öylece çekip gideceksin.

Ya da bizimle birlikte olup başta kendin olmak üzere hepimiz için savaşacaksın.

Eminim seninde haksızlığa uğramış bir yanın vardır.

Seçim senin?

Bölümü nasıl buldunuz?

Kılıç'ın sözleri ve çetenin planı hakkında neler düşünüyorsunuz?

Siz böyle bir grupta olmak ister miydiniz? Yoksa çekip gider miydiniz?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Onun dışında bölümlerimiz burdan sonra yavaş yavaş uzamaya başlayacaktır.

Herkese teşekkür ederim ❤️

İçimizdeki Karanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin