Bölüm 4

72 33 54
                                    

Kılıç "Seçim senin" dedikten sonra tüm gözler bana dönmüştü.

Kılıç'ın sözlerinde haklılık payı vardı.

Fakat kötülüğe kötülükle cevap vermek biraz çocukça yada aptalca değil miydi?

İntikam işi hiç bana göre değildi. Ya intikam almayı amaçlarken Kılıç'larda o insanlara dönüşürlerse ne olacaktı?

Her şeyden önce ben buraya nasıl düşmüştüm?
Her şey çok hızlı gelişmişti.

Sadece iki kelime duydum diye işin buralara geleceğini nerden bilebilirdim?

Bir yandan da planları ve bu insanların neler düşündüğünü merak ediyordum.

Az önce Kılıç 'ın sevgilim diye tanıttığı kız:

"Seni bekleyecek çok zamanımız yok, cevabını hemen vermelisin. Daha önümüzde bir çok plan var. Seni bir şeye zorlanıyoruz. İstemiyorsan kapı orda. Diyerek kapıyı işaret etti.

Kapıyı işaret eder etmez kapı açıldı ve içeriye neredeyse benim yaşlarımda bir çocuk içeri girdi.

Önce bana sonra herkese baktı.

Suratında tek bir mimik bile oynamayan bu çocuk sakince gelip koltuğa oturdu.

Çocuğa dikkatlice baktığımda masmavi gözleri ve kumral saçları vardı.

Biraz cılız olsa da erkek ortalamasında baya yakışıklı derecelendirildi.

Semih yine söz olarak:

"Korkut'um bu yeni kızımız Elis. İsterse bizden biri olabilir ama istemezse kendi kaybeder. Sen ne düşünüyorsun? Sence kızımız gitmeli mi kalmalı mı?

Az önce kapıdan içeri gelen çocuk hiç bir şey demedi. Hatta tek bir mimik bile oynatmadı.

Semih tekrar :

"Bende öyle tahmin etmiştim" dedi gülerek.

Ordan Ergün lafa girerek:

Yeni gelen çocukta Korkut. Konuşmayı pek sevmez. Hatta hiç sevmez.

Planlarda da pek işi yok sadece bu evde ortalığa göz kulak olur ve bize plan için gerekli olan malzemeleri sağlar.

Almila:

"Ben çok sıkıldım ama bu yeni kızdan. Sen anlamadıysan tekrar söyleyeyim barbie.

Ya bizimle olursun gerçi hala neden buna ihtiyaç duyuyorlar anlamıyorum.

Yada siktir olup gidersin.

Bana sorarsan siktir olup gitmeni tercih ederim" dedi ukala bir tavırla.

Kılıç :

"Sakin ol Almila kızın kafası karışmıştır. Üstüne gitmeyelim.

Oda kendince haklı her şey çok ani gelişti."

Almila'ya çok gıcık olmakla birlikte Kılıç 'ı çok sempatik bulmuştum.

Ama artık bir karar vermem gerekiyordu.

Aslında pek düşünmeme de gerek yoktu.

Bence hemen burdan gitmeliydim.

Sonuçta benim bir ailem ve düzenim vardı.
Gerçi bunların ailesi yok muydu?

Aklıma takıldığı gibi direk sordum :

"Siz nasıl birbirinizi buldunuz?

Madem intikam peşindesiniz aileniz sizi merak etmiyor mu?

Bu evde hep beraber mi yaşıyorsunuz!

İnsanlar ne yaptığınızı anlamıyor mu?" Diye peş peşe sıraladım soruları

Serenay:

"Çok fazla soru. Ben en iyisi harf alayım"

Altay araya girerek:

"Aile mi? 4 harf 3 hece belli belirsiz boktan kelime.

Sence güzel bir ailemiz yada geleceğimiz olsaydı bu işe kalkışır mıydık?

Ben şahsen üniversitemi okuyup, güzel bir iş bulup yeni çekirdek ailemi kurardım.

Ama maalesef hayat işte herkese aynı şansı sunmuyor canım."

Benim aklım hala olanları almıyordu.

Kılıç söze girerek aklımdakileri cevapladı :

"Biz birbirimizi bulmadık.

Ben onları buldum.

Zaten bayadır bu işin içindeydim.

Ama her şeyin üstesinden tek başıma gelemezdim.

Bende benim gibi kişileri bulmaya çalıştım.

Ve grubumu da seviyorum.

Aileye gelecek olursak Altay' a katılıyorum.

Bizi merak eden bir ailemiz dahi yok ki olsa bile hepimiz olgun insanlarız bir iş kurma yada yeni üniversite bahanesi ile ayrı eve çıkma potansiyeline sahibiz.

Eve gelecek olursak.

Bu evi ben tuttum.

Evet ev biraz ortalamanın üstünde bir ev ama varımı yoğumu koymaya çalıştım.

İnsanlar ' da bizi bir çift üniversiteli benimde onlardan sorumlu büyük olarak tanıyorlar.

Başka sorun yoksa ben de sana sorduğum cevabı alabilir miyim artık? "

Diye sözünü bitirdi

Bende konuya girerek:

"Ben halimden memnun sayılırım.

Yeni bir aksiyona bulaşmak falan da istemiyorum.

Size de elimden sadece saygı duymak geliyor.

Kimseye bir şey anlatamayacağımdan emin olabil- daha sözümü bitiremeden bir kırılma sesi geldi dışarıdan

Herkes dışarı doğru koşarken

Semih:

"Babaannesinin kulağına boşaldığımın Canan'ı seni

" Kırmızı alarm gençler"

Evet arkadaşlar bölümler uzayacak dedim ama hala grubu tanıtma aşamalarından dolayı olay yok.

Ama planlara başlanıldığı zaman ( yani 2 - 3 bölüm sonra kesin uzayacaktır.)

Sizce kırmızı alarm ne?

Canan kim olabilir?

Yorumlarınızı bekliyorum

Varsa bir hatam kusura bakmayın.

Teşekkürler 💜

İçimizdeki Karanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin