"Ne haberi? Ne hal oldu"?
dedikten sonra Kılıç ilk önce bu soruma şaşırdı.Sonra kendinden ödün vermeyerek :
-"Sen beni mi dinliyorsun gizli gizli" ? diye sordu.
-"Seni dinlemek gibi bir isteğim yoktu evi dolaşıyorum ama adımı duyunca ister istemez ilgi mi çekti.
Sahi az önce ne diyordun benim hakkımda telefondakilere?-"Benden şüphelenmekte ve güvenmemekte haklısın. Gerçi o kadar dil döktüm sana tahmin ettiğin gibi insanlar olmadığımızı.
Ama çok merak ettiysen söyleyeyim.
Arkadaşınla konuşuyordum , Ayşeydi galiba.Seni merak etmesine gerek olmadığını, gayet iyi olduğunu söyledim. Ama ne olur ne olmaz her ihtimale karşı tedbiri elde bırakmamasını ve seni aramasını söyledim. Kötü mü ettim?
Kılıç'ın beni düşünmesine şaşırmıştım ve nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.
O beni düşünerek arkadaşımla konuşmuştu. Ama ben onu dinleyerek kendimi ele verip küçük duruma düşmüştüm.
Düşüncelerimi Kılıç' ın lafı böldü.
-"Sen sormadan söyleyeyim arkadaşının numarasını Altay'dan aldım.
En son konuştuğumuzda ise pek iyi gözükmüyordun.
Nasıl oldun iyi misin?
-"İyiyim desem yalan olur, kötüyüm desem bu beni daha çok düşürür. En iyisi kendimi kandırmaya devam etmek ve iyi olmaya çalışmak.
-" Anlıyorum. İyi olmanı gönülden isterim . Bu arada akşam olacak neredeyse. Eve gidecek misin yoksa bizimle mi kalacaksın? Hala söylemedin
-" Şey ben ıı bilemedim. Çok ama çok ani oldu her şey.
Ne ara buraya geldim?
Nasıl geldim?
Niye geldim derken bir de üstüne yaşadığım olaylar falan bilemiyorum.
Şuan eve gitmek istesemde evde daha kötü olurum muhtemelen. Burda kafam dağılıyor en azından biraz. "
Kılıç biraz düşünür gibi oldu.
-"O zaman şöyle yapalım.
İstersen ailene bu gece arkadaşında kalacağını söyle. Bu gece burda kal. Belki biraz yatışırsın ve düşünürsün bu konuyu.Seni asla bir şeye de zorlamıyorum. Yanlış anlama.
Hızlı gelişmiş olabilir zaten hayat bir maraton .
Hayatı akışına bırakırsan belki yaşamak daha kolaylaşır".
-"Anlayışın için teşekkür ederim. Ben düşüneceğim." Dedim gülümsemeye çalışırak.
Kılıç'ta hafif gülümseyerek
-" Önemli değil. Şimdi izin verirsen benim dışarı çıkmam lazım.
-" Tabiki bende bahçeye çıkayım." dedikten sonra aşağıya indim.
Kılıç'ta dış kapıdan araba ile bir yere gitti.
Bende bahçeye indim.
Bahçe yemyeşil ve genişti.
Bir tarafta oturacak sandalyeler vardı.
Bir tarafta karşı evdeki bahçeler gözüküyordu.
Bir yerde de basketbol potası vardı.
Bende sandalyelerin oraya oturup biraz düşünmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Karanlık
Gizem / Gerilim"Bir intihar olayı duyunca insana buz gibi ter döktüren şey, pencerenin demirlerinde asılı duran ceset değil; İntihardan hemen önce o kalpte olup bitenlerdir. (Simone de Beauvoir)" "Bak senin ölümün onların hayatında bir şey değiştirmeyecek ama seni...