Eve geldiğim de mükemmel bi sofra göz dolduruyordu. Annem zaten hep böyle kahvaltilar hazırladı ama bu başka bir güzeldi. Birinin kahvaltıya geleceği kesinleşti çünkü annem bir kahvaltıya göre fazla şık giyinmişti.
Karşı komşumuzu kahvaltıya davet etmisiz.!
Bende hemen hazirlanmaya odama geçtim. Dolabima bir göz attım ama giyecek bişey bulamıyorum. Öyle güzel olmalıyım ki o ukala kendini beğenmiş çocuk gününü görmeli.
Neyse ki güzel vücut hatlarimi ortaya çıkaracak günlük şık bir elbise buldum. Saçlarımı sekillendirdim ve pufidik terliklerimi giydim. Adım attıkça ışıkları yanıyor çok tatlı.
Pazar kahvaltısı için fazla tatlı ve güzel oldum farkındayım. Ve kapı calinmaya başladı. Neden heyecanlıyım kendine gel Çisem.
Odamdan çıktım ve yeni komsularimizi tam anlamıyla tanımak için yemek odasına geçtim. Karşımda tam bir örnek aile tablosu duruyordu. Dışardan bakılsa ne kadar mutlu görünüyoruzdur kim bilir. Ben odaya girince gözler bana çevrildi. Normalde odak noktası olmayı çok severdim ama bu beni rahatsız etti. Günaydın diyerek kendimi tanıtacaktim ki annem benden önce davrandı normalde buna kizabilirdim ama iyi olmuştu
Yerime melih oturmustu. Ve masadaki tek boş yer Melih in yaniydi! Yerime otururken sadece benim duyabilecegim şekilde ana kuzusu diye fisildayan Melih e kendimi bile şaşırtacak şekilde gülümseyerek döndüm ve sustum. Oda şaşırmış olacak herhalde bu suratindan okunuyordu.
Yemek aslında güzel geçti ama bi eksik vardı. Melihin; abisi Serhat yakışıklı sevecen uzun boylu ve esprili ;annesi Derya biraz tombis, orta yaşlı ama çok pozitif bir kadın ve Melih sadece üç kişi babası neredeydi. Derken küçük kardeşim bu sorudan kurtardı beni. Ve malesef Melihin babası 2 yıl önce onları terk etmiş sebebini kimse sormadı. Bu soru bile onları uzmustu yeterince.
Ve melih hakkında bir sürü bilgiye sahip oldum. Melih benden 2 yaş büyük ama sınıf olarak ayniyiz. Babası ilk okuldayken 1 yıl gondermemis ve babası terk ettiği sene çok etkilenmiş ve lise 1 de sınıfta kalmış. Aslında üzüldüm onun adına. Derya teyze kocasına hala aşık ama serhat abi nefret ediyor. Eğer o adam gelirse evi terk ederim diyor.
Neyse ki bu kasvetli hava kahkahalara bıraktı yerini. Ve kahkahalari bölen bir kapı sesi alacaklı gibi tabiri caizse öküz gibi çalıyor kapıyı. Herkes kapıya koştu. Ve kapıyı açınca önce herkes kı ufak bir şok yaşadı. Ve sonunda karşıdaki adam yüksek bir sesle ELLER HAVAYA KİMSE KIPIRDAMASIN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatma
Mystery / ThrillerBu bir aşk hikayesi.. Ama aşk da aldatma olurmu dediğinizi duyar gibiyim. Çisem lise sona giden güzel bir genç kızdır, fakat hayatı bir anda öyle bir değişir ki o lise öğrencisi olan sevimli kız bir canavara dönüşür. Vahşet sever ve hayatını tamame...