Derya teyze!! Siz içeriye nasıl girdiniz?
Meliiih kalk çabuk bu ne hal!
Ya anne 5 dakka dahaaa..
Melih beni sinir etme kalk çabuk bu kız için mi 1 haftadır gitmiyorsun okula !
Zar zor uyandı melih hala kendine gelmemişti. Ve olanları idrak edemiyordu.
Ben neredeyse aglayacaktim çünkü o kadının bana öyle bir bakışı vardı ki igrenmis gibi kesinlikle sevgi barindirmiyordu bu bakışlar.
Utanmistim ama kesinlikle o sözlerin altında kalamazdim sanki ben istedim oğlunun bana bakmasını.
Sonunda melih ayilabilmisti.
Hey anne sen nasıl girdin içeriye.
Nasıl girdigimin önemi yok melih kalk eve gidiyoruz.
Sen git ben gelemem. O bana emanet durumunu biliyorsun
Sen o kıza sadece sakat olduğu için mi bakıyorsun? !!
Anne!!
Bu ses suan hersey iceriyordu.
Annesi de anlamış olacak ki abin gelince görüşürüz dedi ve gitti.
Aglamamak için zor tutuyordum kendimi gözyaşlarım bana isyan ediyordu resmen. Daha fazla dayanamadan ardı ardına gelmeye başladı.
Aslında bunlar o kadın yüzünden akmiyordu bunlar günlerin birikmisiydi.
Nasıl görünüyorum kim bilir çünkü melih korku dolu bakışlar la bana bakıyordu ve vereceğim tek bir tepkiyi bekliyordu.
Melih sen eve git istersen ben tek idare ederim.
Ahh saçmalama lütfen annem zor günler geçiriyor ve ... im bunu sana anlatmalimiyim bilmiyorum ama...
Anlat hadi dercesine bakıyordum ona çünkü bunu normal bir insan söylese dayanamazdim. Hadi melih söyle de kurtar beni iç sesimden.
Babam... annemi aldattı... vee ... bunu sadece ben gördüm.. ve bir süre bu sırrı saklamak çok zordu ... her gece ağlamak ve kabuslar. Annemin hiçbişey den haberi yoktu ve bu beni .. her geçen gün daha da mahvediyordu.. ve sonra annem öğrendi.. Ahh Çisem ..
Tamam melih. Anladım. Daha fazla anlatma.
Ona destek olmak istercesine elini sıktım. Ve buruk bir şekilde gülümsedim. Ama oda karşılık verdi ve Hayır olmasın lütfen yanlış göreyim. MELİH AGLIYORDU! Yapma bunu ben asla bir erkeğin ağlamasına dayanamam melih.
Kendine gelir misin lütfen geçti bak ben yanındayım. Lütfen kes ağlamayi. Bak bende ağlarım şimdi ama.
Tamam Çisem sen ağlama. Iste bu yüzden annemin psikolojisi bozuldu ve bizi de kaybedecegini Sandığı için hiç bir kızla yakinlasmamiza dayanamıyor. Şuan sana verdiği tepki az bile kaldı bi gün okula geldi sıra arkadaşım kız diye sinifimi değiştirdi. Neymiş kızın bana bakislarindan hoslanmamis. Biz bişey dersek de hemen bu bahane yi söyleyerek bize duygu sömürüsü yapıyor abim sırf annem yüzünden nişanlısından ayrıldı. Oda uzun bir süre bunalıma girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatma
Mystery / ThrillerBu bir aşk hikayesi.. Ama aşk da aldatma olurmu dediğinizi duyar gibiyim. Çisem lise sona giden güzel bir genç kızdır, fakat hayatı bir anda öyle bir değişir ki o lise öğrencisi olan sevimli kız bir canavara dönüşür. Vahşet sever ve hayatını tamame...