Ne oldu Çisem. Ne mesajıydı o.
Hiiiç. indirim mesajı. Hem sanane ya Allah Allah. Sana hesap mı vercem?
Haklısın!!
Kusura bakma Melih ama seni de bu işlere bulaştıramam.
Okul için forma almaya gittik. Melih alışverişi seviyor galiba. İlk kez böyle bir erkekle karsılasıyorum. Formaları hiç sevmedim çok basit ve kötü. Ama mecburuz. Okula da bayılmıyorum zaten.
Melih biraz bahsetmişti okuldan ama hiç dinlememiştim hatırlamıyorum o yüzden.
Alışveriş işleri bitince eve geldik. Ama asansör kapalıydı binaya birileri tasınıyordu.
Ama ev sahipleri ortalıkta yoktu. Hamallar tasıyordu evi. Gelirlerse tanısırız. umarım iyi insanlardır.
Bunları düşüncegime 5 kat nasıl çıkacagım onu düşünsem iyi olur.
Çıkmayı düşünüyor musun acaba?
Ee-evet.
hadi o zaman.
Ya ama melih ben nasıl çıkayım 5 kat zaten yeni iyilestim.
banane çisem banane !!
Oha resmen trip attı. Arkasına bile bakmadan çıktı yukarı. Galiba hala mesaj konusuna takılı kalmıs . Ama haklı değil hayır yani onane.
Bunları değil 5. kata nasıl çıkcan onu düşünsen iyi edersin. Ve çıkmaya başladım yavaş yavaş. Anahtar bende nasıl olsa melih kapıda beklemek zorunda.
Sonunda çıktım melih yoktu gerçekten kızmış olmalı ve eve gitmiş olmalı.
Salak Çisem çocuk o kadar baktı sana sen ne düşünüyorsun onun hakkında.
Gidip gönlünü alsam iyi olur. Pasta mı yapsam acaba. Evde çikolatalı pasta yapabilirim.
Ama önce biraaz dinlenmem lazım.
1 saat dinlendikten sonra kolları sıvadım ve çikolatalı pasta yaptım.
Yanına da kurabiye ve yalancı su böreği bütün marifetlerimi ortaya koydum artık affeder herhalde ama bir sorun var ben nasıl çağırcam onu malum derya teyzeyle aramız pek iyi değil. En iyisi mesaj atmak.
Melih ben çok kötüyüm gelebilir misin ? ACİL
Evde değilim.
öKüz işte öküz. Yalan söylüyor en iyisi cevap vermemek 5 dakika içinde burda olmazsa bende Çisem değilim.
Göz dolduran bir sofra hazırladım. Ve geriye saymaya basladım 3..2..1 veee kapı çaldı ben biliyorum ya.
Ne oldu Çisem.
Şey ben özür dilerim galiba fazla abarttım ama ben bana gelen mesajı görmemen için yaptım çünkü basın belaya girmesin istedim bak ne yazıyor yani gerçekten özür dilerim bu kadar kızacagını tahmin etmedim bak beni affetmen için ne yaptım.
Elinden tuttum ve mutfaga çekiştirdim. Masayı görünce sasırdı ve gülümsedi beni affetmişti kesin. Sanki bişey olmamış gibi devam ettik geceye.
Gece kapı çalınca farkettim saati baya geç olmustu ikimizde kalktık ve kapıyı actık karsımızda güzel bir kız duruyordu ama biraz itici gelmişti.
Merhaba ben yeni komsunuz Şeyma!
Geçsene içeriye.
Tabiiii. Siz kardeşmisiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatma
Mystery / ThrillerBu bir aşk hikayesi.. Ama aşk da aldatma olurmu dediğinizi duyar gibiyim. Çisem lise sona giden güzel bir genç kızdır, fakat hayatı bir anda öyle bir değişir ki o lise öğrencisi olan sevimli kız bir canavara dönüşür. Vahşet sever ve hayatını tamame...