Haberler kötü mü? Hayır ya olamaz. Biri şaka olduğunu söylesin. Ama doktorun yüzü hiç şaka gibi değildi.
Ne oldu doktor bey.
Kızım öncelikle sakin ol biraz zamanla hersey düzelecek.
Ne düzelecek!!
Bak kızım bir kaç sinir zarar görmüş ve bunu düzeltmek senin elinde. Duzelebilir ama sabrina ve gücüne ihtiyacımız var.
Yani ? Diye sordu melih.
Yani uzun bir süre bağımsız hareket edemez ama bu tamamen kendine bağlı. Bu gece de burda kalıp yarın taburcu olabilirsiniz. Sağlık durumu iyi durumda. Bu arada polisler dışarıda iyiysen ifadeni alacaklar. Dedi ve çıktı.
Melih okulum ne olacak. Çok geri kalacağım hemde daha ilk yıldan.
Merak Etme ben her gün sana konuları okulda neler oluyor anlatirim. Bu arada aynı okul da hatta aynı siniftayiz.
O çapkın gulusuyle bana baktı. Erimemek için zor tuttum kendimi.
Polisler geldi ifademi aldılar. Zaten yakalanmislar daha niye bu fomalite ler acaba.
Annemleri arama vakti geldi ama onlar gelsin istemiyorum.
Çünkü gerçekten Melihi tanımak istiyorum. Bu iyi bir fırsat olabilir. Ama bunu melihe nasıl söyleyeceğim. Hey ! Bir dakika ne oluyor sana Çisem haa ne oluyor. Kendine gel!!
Derken melih lafimi kesti.
Istersen annenleri hiç cagirmayalim çok yoruldular. 1 haftadır biraz dinlesin ler ben onlara zaten söyledim iyi olduğunu ve yarın taburcu olacağını.
Sen bilirsin. Dedim agirdan almak lazım ama demi :)
Uzun bir sessizlik den sonra sıkıldığımi farkettim. Ve konu açmak istedim.
Benim hakkımda ne düşünüyorsun?
Ne hakkında.
Benim.
Çok fazla şey düşünüyorum.
Anlat.
Ukala ve kendini begenmisin tekisin.
Hey yavas gel. Sensin ukala.
Ha kendini beğendiğini kabul ediyorsun yani.
Evet. Beğeniyorum kendimi.
Vayy bu kadar açık sözlü olacağını tahmin etmezdim.
Yalana gerek yok . Başka ne düşünüyorsun.
Imm şey. Iyi birisin aslında.
Sen bana iltifat mi ettin? Heey niye kizardin ki. Kötü bir şey değil bu.
Tamam Çisem susar mısın? Ben kafeterya ya gidiyorum bişey istiyor musun?
Hayır.
Cevap vermeden çıktı. Telefonunu burda unutmuş acaba konuştuğu birileri var mı? Ama kalakamam ki ayaklarım lanet olsun ya. Aglamamak için kendimi zor tutuyorum. Gözlerim yanıyor ve daha fazla direnemeden aktı bir kaç damla. Ve az sonra hickirarak ağlamaya başladım çok zor çok. Yarım saat oldu hala melih ortalıkta yok. Aglayinca biraz rahatladım. Ve sessiz iç cekislere bıraktı hickiriklar yerini.
Hemşire geldi serumu çıkardı. Ve ampul yandı kafamda.
Acaba Telefonumu verir misiniz malum ayaklarım.
Tabi ki lütfen üzülmeyin geçecek.
Ahh teşekkür ederim.Ve lanet olası şifre vardı. Dur bakalım deneyelim bir kaç şekil. Şekil olduğu için kolay olurdu umarım. Ve bingo! ! M harfi ahh salak !! Bakalım melih bey neler karıştırıyor. Mesajlara girdim ve Melih kapıyı bile çalmadan içeriye daldı bende telefonu hemen ortunun altına soktum.
Burda da yok.
Ne arıyorsun.
Telefonumu!
Ne bagiriyorsun be. Aşağıda unutmussundur git bak !
Özür dilerim Çisem sadece bu konuda biraz hassasim ben bi bakıp hemen geliyorum.
Tamam.Şimdi daha da çok merak ettim acaba ne vardı ki? Ama böyle bir risk alamam sonra bakmak için aklımın bir köşesine not ettim. Ve telefonu koltuğa fırlattım zipladi ve yere düştü.
Yok yok yok.
Tamam sakin ol benim telefonum burada mi?
Evet cekmecede.
Verir misin?
Tamam ne yapacan.
Ver. Numaranı söyle. Çalıyor işte. Bak oraya düşmüş.Nasıl kapanmadi ya nasıl da sert düştü yere ama.
Sağol ben nasıl düşünmedim bunu acaba.
Uykusuzsun ya hadi uyu biraz bende uyumak istiyorum.
Tamam. Ama ben koltuklarda yatamam belimde sorun var en iyisi uyu sen ben bir gece daha dayanirim.
Şey bu yatak benim için fazla büyük aslında. Yani benim için uykusuz kaldın sonuçta belin de ağrıyor sakin yanlış anlama.
Çisem sakin ol yanlış anlamadım. Haklısın o yatak fazla büyük senin için. Kay kenara.Şuan kizardigima yemin edebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatma
Mystery / ThrillerBu bir aşk hikayesi.. Ama aşk da aldatma olurmu dediğinizi duyar gibiyim. Çisem lise sona giden güzel bir genç kızdır, fakat hayatı bir anda öyle bir değişir ki o lise öğrencisi olan sevimli kız bir canavara dönüşür. Vahşet sever ve hayatını tamame...