Kaçırıldım

1.3K 16 1
                                    

Uyanmistim ama gözlerimi acmiyordum. Konusulanlari dinliyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Korkuyordum. Kimlerin elindeydim ben. Yavaş yavaş yaklaşan kadın çığlıkları duyuyordum. Ve artık aynı odada olduğumu düşünüyordum. Çünkü kulaklarim agrimisti. Gözlerimi hafif araladim. Loş bir ışık vardı. Ne kadar süredir uyuyorum bilmiyorum. Ama müthiş bir baş ağrım vardı ve gözlerim yanıyordu. Uyandigimi kimse farketmemis olacak çünkü kadınla ugrasiyorlardi. 5 erkek kadına işkence ediyorlardı. Üzerinde eskiden kırmızı olan ama şimdi kirden bordaya kaçan mini bir elbise. Parçalanmış. Ve elinde testereyle bir kadın daha içeri girdi. Gülerek yaklasiyordu diğer kadına. Gözlerimi yüzüme fışkıran kanla tekrar kapattım ama bu kez sımsıkı yumdum tekrar açmak istemiyordum, ama kahkaha sesleri beni deli ediyordu ve tabi acı çığlıklar.

Hadi yap! Ne diyor bu!
Yapamam !! Diye bağırdım. Bunu benden nasıl isterdi. Ben asla ama asla yapamam. Acizce çıkan sesimle yapamam diye tekrarladım.

Yapmazsan sende ölürsün diye gürledi kadın.

Ve elime testereyi tutusturdu.

Gözümden akan sıcak yaşlar yüzümü isitti. Ve ancak o zaman anladım agladigimi.

Kadın sabırsızca hadi yap şunu diye eğleniyor gibi konuşuyordu. Bu bu çok saçma. Eğer bunu yapmazsam hayatimdan olacağım. Ama yaparsam da vicdanimdam. Peki hangisi daha kıymetli. Yavaş yavaş elimde testere ile yürüdüm. Beynim uyusmustu.
Ruhsuz gibi hissediyordum kendimi . Kadına yaklaştıkça daha da güçsüzlestim. Sanki beynimle hareket etmiyordum.

Kadının yanına geldim yerdeki kan ilgimi cekmiyordu çünkü ilgimi çeken yeni kesilirken ki haliydi.

Bu his anlatılmaz. Haz. Evet bunun adı haz olmalı. Çünkü o kadını keserken zevk almış ve mutlu olmuştum. Sanki o bunu hak etmiş gibi. Önce elimden testereyi fırlattım sonra kadının yanına diz çöktüm ve kopan kolunu elime aldım kan kurumustu. Üzerinde. Inceledim tek tek acelem yok gibi. Hoşuma gitti baktıkça. Bu hareketim sarışın kadını sasirtmis olmalı. Çünkü şaşkın ve güler bir yüzle beni izliyor. Sanki bebeğinin ilk adımlarını attığını gören anne gibi. Ve bir yandan da bebeğinin ilk kelimesinin kan olmasını şaşkınlıkla izleyen bir anne gibi.

Ben nasıl biriyim ve nasıl bir insan oluyorum. Ölümden zevk aldım. Ve sanki yeni nefes almış gibi bi his verdi. Ve tıpkı uyuşturucu gibi tekrar tekrar içime çekmek istedim. Yada evladını kaybetmiş annenin yıllar sonra kavuşunca sımsıkı sarılıp kokusunu içine cekmeyi istemesi gibi. Sarılmak istedim bu yeni duygulara bu his anlatilmaz yaşanır. Bu his başka. Bunun sebebi ne. Neydi benim bunu sevme nedenim. Insanlara karşı içimde hırs ve kin beslemem mi ? Yoksa bir hastalık mı bu? Peki korkuyor muyum ? Yada özlem duyacak mıyım bu hisse?

Aradan geçen zaman bir şey çözmeye yardimci olmuyordu aksine sorular içimi yiyordu sanki. Ve sarışın kadın söylüyor ben yapıyordum.

Önce Beni o pis ve aslında yeni doğduğumu hissettiğim yerden çıkardılar. Sonra bi odaya getirdiler.

Odaya bir göz attım hersey ama hersey bembeyazdi. Ve tek leke duvarda ki düz kırmızı tablo. Hiç bir detayı yoktu. Ama o kırmızı benim hayatımdi. O kırmızı nefesim olmuştu bi anda. Sonunda kadın konuştu.

Hemen banyo yap ve iyice temizlen. Banyodan çıkınca yatağında ki elbiseyi giy ve güzelce saçını makyajını yap. Hazır bir şekilde beni bekle bu gece özel bir gece. Ona göre. İhtiyacın olan hersey bu odada mevcut. Hadi kızım göster güzelliğini.

Dedi ve odadan çıktı.

Bende sorgulamadim. Banyoya girdim ve güzel ve uzun bir banyo yaptım.

Kurulandim ve yatagimin üzeri de ki elbise ye ve cantaya baktım. Hoş ve sade bir şeydi. Elbise diyemem aslında buna iki parça bi kıyafet (multimedia) bornozumu çıkarmadım ve makyaj masasına oturdum ikinci çekmece de işime yarayacak her türlü elektronik malzeme vardı. Önce Sacimi kuruttum. Ardından duzlestirdim. Sonra kalkıp siyah bir iç çamaşır giydim. Kıyafetimin üstünü giydim. Tam oturmuştu bedeni. Tekrar makyaj masasına oturdum ve kırmızı ruj ve siyah dumanlı göz makyajı ile makyajimi tamamladım. Ve Kıyafetimin etek olan kısmını da giydim. Ve ayakkabı dolabı olarak tahmin ettiğim bölümü açtım ve siyah bir ayakkabı aldım. Nasıl hersey bana uygun oluyordu anlamıyorum. Ama sorgulamayacaktim. Yapacaktim!
Sonra oturdum aynanın karşısına ve tekrar tekrar kendimi süzdüm.

Ve nihayet gelmişti sarışın kadın. Beni görünce memnun bir şekilde sırıttı ve yeni hayatına hosgeldin Çisem KARA dedi.

Yorum ve bol bol vote bekliyorum. Sizi seviyorum :)

AldatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin