Uzun bir gece

15.1K 18 0
                                    

Uyuyamiyorum. Çünkü bu kadar yakinimda bir erkek varken ve bu Melihse uyuyamam tabiki de.

Kokusu düşüncelerimi aklımdan def etmeye çalışıyordu resmen. Ona has bir kokusu vardı. Erkeksi ve oldukça çekici bir koku. Daha önce hiç koklamadigim bir koku. Ahh sil bu düşünceleri aklından uyumaya odaklan. 

Ama aklımdan bu düşünceleri silen uyku değil tuvaletimin gelmesi oldu lanet olsun ben ne yapacağım şimdi. Altima kaçırmamak için zor tutuyorum kendimi.

Melih kalksanaaaaaaaaaa Meliiih ya çok önemli birsey oldu Meliiih! 

Ne oldu Çisem? Umarim önemli birşeydir bu saatte uyandirdigina göre.

Tuvaleti kullanmam lazım .

Hiii anlamadım.

Tuvalet diyorum, acaba beni taşır mısın? 

Sesim ağlamaklı çıkmıştı ne yazık ki.

Tamam tamam.

Beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. Üzerimde elbise gecelik vardı iyiki.

Tamam sagol çıkabilirsin.

Yardım gerek mi.?

Hayır bi ciksan yoksa hiç hoş görüntüler çıkmayacak ortaya .

Hahahaha tamam işin bitince seslen.

Zor olsa da hallettim ama elbisemi kapatamiyordum sifonu bile çektim. Ama bacaklarim gün gibi ortadaydi.  Yapacak bişey yok

Meliiih. 

Bittimi. Giriyorum bak.

Gel.

Iceri girince bir an öyle kaldı. Gözleri bacaklarimdaydi.

Gözlerini ceksende beni odama gotursen.

Ahh pardon ama sende yapma böyle beni zorlama.

Hey kendine gel melih ! Hadi götür beni.

Kucağına aldı ve yatağıma götürdü. Yine kenara kaydirdi yanıma yatmaya yeltendi ama

Hayır sen içeriye gidiyorsun.

Olmaz seni tek bırakmam bana emanetsin

Saçmalama ya defol git içeride uyu hem 1 yastık ikimize az boynum tutuluyor benim

Hiç birşey demeden kalktı tam yatak bana  kalacak diye sevinirken elinde bir yastıkla geri geldi.

Burası sence de fazla sıcak değil mi?

Bence değil.

Bence öyle

dedi ve tişörtunden bir çırpıda kurtuldu ve muhteşem vücudu gözler önüne serildi. Ve yanıma yattı. Heyecanliydim nefesimi kontrol edemiyordum.  Niye bu kadar heyecan bastı beni anlamıyorum. Aldığım ilaçların yan etkisi kesin.

1 saat oldu hala uyuyamiyordum ve susamistim. Basucundaki suyu almam için Melihin üzerinden uzanmam   gerekti ve bunu yapabilecek gucteydim. Zor da olsa dogruldum ve uzandim yüzümüz çok yakındı nefesimi tuttum. Ama daha ne olduğunu bilmeden kendim Melihin altında buldum beni hırsız zannetmisti. Ve cok yakindik.  Bacagima deyen şey ve nefesi lanet olası hormonlarimi harekete geçirdi. Ama ben her zaman her koşulda ayniydim. Ve tepkimi koymak zorundaydim.

Ya sen naptigini sanıyorsun kalk üstümden

Ben sen yani ben seni hırsız sandım ve ahh pardon. Ne istiyorsun söyle.

Su! 

Ah Çisem bir uyutmadin.  Senin kocan olacak insana acimaya başladım gerçekten. Nazin isteklerin çekilmez hiç. Al şu suyu.

Suyu içtim ve hiç birşey demeden gözlerimi kapattım. Iki dakika sonra nefesi düzene girdi ve uyudugunu anladım. Öküz ya hemen nasıl uyudu.

Benim kocam.  Sahi ben hiç evlilik hayali kurmadim. Ve Melihi tanidiktan sonra bana ne oldu böyle. Ben hiç bir erkeğe yüz vermedigim gibi her erkeği de süründuren bir kızdım ama melihe karşı sert olamıyorum neden ? Saçmalama istersen Çisem onun sevgilisi var.

1 saat oldu hala uyuyamiyordum. Melih arada bir baba diyerek sayikliyordu. Onun için gerçekten üzülüyorum.

Yavaş yavaş kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah erken uyandım neden bilmem çok mutlu ve dinç uyandım. Nedeni melih mi acaba. Yine çok romantik görünüyoruz dışardan. Basım gogusunde ve bir kolu Üstüm de. Kokusu geliyor. Ve yine mükemmel kokuyor. Ve o an uzerimde gecelik degilde beyaz bir gomlek oldugunu farkettim. Gece melih giydirmis olmali. Oda uzerine tisortunu giymis. Oyle sıkı tutuyor ki belimi . Kacacagimi falan zannediyor galiba ama iki bacağım da tutmuyor bunu unutmuş olmalı.

Odamin kapısı çaldı ve gördüğüm şey karşısında şok oldum . Ne bu şimdi !

Hey siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!!

AldatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin