☾►𝙅𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚
Arkamdan gelen hödük yüzünden koşmak zorundaydım. Hemen okulun dış kapısından çıktım ve arkaya doğru koşmaya başladım. Hemen duvarın arkasına gizlendim. Geliyormuydu?
Ses yoktu. Bende geliyor mu diye kafamı uzattığım an kolunu başımın üzerinden geçirmiş bana bakarken gördüm.
"yakaladım seni"
"siktir git yoongi"
"aman aman küçük hanım ismimide biliyor muş"
"ağzına sıça-"
Parmağıyla dudağımı susturdu. Sonra geri çekerek ileri geri bana doğru salladı.
" no no no küçük kızlara küfür yakışmaz"
Bana küçük kız deyip durmasından sinirim bozulmuştu. Evet ben cesurdum!
Beni duvarla arasına aldığı dar alandan çıktım ve onu sertçe duvara iterek kollarımı iki yana doğru açtım.
"bak bay piçyoongi ben şimdi gidip seni hocaya söyliyeceğim ve sen yerleri temizleyeceksin. Aha ayrıca hiç bir bokta yapamayacaksın!"
"nasıl olucakmış o minik panter"
Bak aynen şöyle.
Üzerine eğildim eğildim eğildim 1 milim bile yoktu belki aramızda. Nefes alış verişini hissediyordum. Ama garip olan şu ki onun heyecanlanması gerekirken ben... Neden ben heyecanlanıyordum.
Bir hışımla dudağına yapıştım. Sertçe öpüyordum. Karşılık vermiyordu taaki brnden kurtulup tekrar beni duvar ile arasına alana kadar.
Dudağımdan ayrıldı ve sessizce kulağıma fısıldadı.
"ben şimdi seni kendime mühürleyeceğim ve asıl sen hiç bir şey yapamayacaksın, ve ha birde şu var sakın bana aşık olup aptal bir duruma düşme tamam mı? "
Sıcak nefesi yüzümü tırmalarken. Kendini iyice bana bastırdı ve dudağımı sert bir şekilde öpmeye başladı. Dudağıma verdiği acıyla elimi saçlarına doğru götürdüm. Sonra birden alt dudağımı ısırınca hafif bir inleme çıktı ağzımdan.
Benden ayrıldığında sırıtıyordu. Dudağını diliyle yalayıp.
"dudakların..."
" itgiiii"
" dudakların diyorum, tadı güzel. Ve şuandan itibaren mühürlendin. Benim dışımda birini öpersen bitersin. Anladın mı küçük kız"
Resmen sinir katsayım artmıştı. Nedemek seni mühürledim, başkasını öpemezsin.
" seni oç ne demek başka kimseyi öpemem istediğimi öperim tamam mı?"
Giderken kafasını çevirdi.
" peki öp... Ama şunu bilki öpemeyeceksin"
"piççççççç!"
Giderken dudağımı siliyordum. Ama onun o minik dudakları çok hoş bir duygu uyandırmıştı, tam şuramda... Kalbimde.
☾☽
Cidden yorum gelmedikçe yazasım gelmiyor hevesimi kırıyorsunuz:'(
Cidden yorum yapsanız nolur düşüncelerinizi merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵
Romance↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸 "Pardon ama önünüze bakar mısınız?" Adam şok olmuştu, şuan ya bir rüya görüyordu. Yada o güzel rüyadan uyandırılıyordu. "J-Jisoo?" Kadın cevap vermedi. İlerledi ilerledi ve adamın ölmemesi için hiç bir sebep kalmadı. Sarılıyordu... Ama...