•I Won't Give Up On You•

80 35 46
                                    

Jın oturduğu koltuktan kalktı ve duş almak için banyoya doğru adımladı. Odaya girdiğinde jisoo hala uyuyordu. Gözleri bir anlığına onun masum yüzünde gezinsede kensine engel olan nefreti gözlerinin önüne bir perde gibi iniverdi.

O kara perdeyi kaldıracak insan ise sadece uyumakla yetiniyordu.

Jın gömleğinin düğmelerini tek tek açtı ve üzerindeki ince beyaz gömleği yatağın üzerine bıraktı. Kızın uyuduğunu sanıyordu, oysa kız onu izliyordu.

Jın yavaşça belindeki kemeride açarak pantalonunuda çıkardı ve yatağa bıraktı. Sonra sakin ve yavaş adımlarla banyoya girdi. Jısoo bunu brkliyordu. Jın banyoya girdiği zaman biraz bekledi. Sonra gelen su seslerinden duşa girdiğini anladı ve sakince kalktı ve kapıya adımladı.

Kapı kolunu indirdiği an arkasında boynunu tırmalayan sıcak nefesle irkildi ve titreyen elini yavaşça kapıdan çekti.

Jn" nereye güzelim? "

Js" yeter jin! "

Jn" tı tı tı daha yeni başlıyoruz"

Jıso arkasını döneceği sırada belinde hissettiği güçlü ve ıslak kollar duraklamısana sebep olmuştu. Vücuduna gelen soğuk irkilme bu soğuğu tüm iliklerinde hissetmesine sebep oluyordu.

Jısoo kapanmış gözlerine ve titreyen dudaklarına anlam veremiyordu.

Js" j-jin bırak"

Jn" parmağındaki yüzükte ne? "

Js"Evliyim ben jin"

Jın duyduğu sözle birkez daha yıkıldığını hissermişti. Sinirden tüm bedeni kasılmıştı. Çenesi sıkılaşmaya onunla birlikte jisoonun bedenine sarmış olduğu kollarıda kuvvetlenmeye başlamıştı.

Jın bağırarak

Jn" hangi itle!? "

Js" J-jin canımı yakıyorsun yapma! "

Jn" senin bana yaptığın gibi mi? "

Js". Nerenden uyduruyorsun bunları? "

Jn" ne? "

Jn" sen cidden arlanmazsın! "

Jın jisoo'nun kolundan tutmuş hızla yatağa fırlatmıştı.
Jısoo gerie geri giderken jin ona daha çok yaklaşıyordu.
Jın'ın bedeninden aşşağıya damlayan su damlaları onu katlanılmaz derecede çekici yapıyordu.

Jısoo sadece gözlerini kapatmış elleriyle gitmesini işaret ediyordu.

Jın jisooya daha fazla yaklaşmış ve bedenini üzerine bırakmıştı. İki elinide yatağın üzerinde kenetlemiş sadece gözlerine bakıyordu.

Jn" neden acı çekeceğimi bildiğim halde, sana ihtiyaç duymaya devam ediyorum? "

Jn" Neden bu tekrar edip duruyor,
Neden senden vazgeçemiyorum"

Js" J-jin saçmalamayı kes"

Jin jisooya aldırmadan elini onun yüzüne doğru götürdü gözlerinde kaybolmak istediği kız şimdi onu sadece boğuyordu.

Jn" neden bana bunu yapıyorsun? "

Jn" neden acı çekmek zorundayım hep... Neden sadece ben yoruluyorum"

Jisoo elini yüzünde duran elle birleştirmiş ve sıkıca kavramıştı.

Js" yanılıyorsun... Tek acı çeken sen değilsin"

Jn" jisoo nefes alamıyorum, benim nefes alış sebebim sendin. Ve şimdi o sebebim yok"

Js" ben buradayım"

Jn" sen benim sevdiğim kadın değilsin? Kimsin sen cidden? "

Jın jisoo'nun gözlerine bir süre baktıktan sonra gözleri dudaklarına kaydı. Önce bi süre süzdü jisoo'nun dudaklarını, sonra baş parmağını üzerinde gezidrdi ve dolgun dudaklarını onun küçük dudaklarıyla birleştirdi.

Jısoo elini onun boynuna dolamak, ellerini saçlarında gezdirmek vücudunda kaybolmak istiyordu ama yapamıylrdu çünkü o evliydi. Jın'in sakin öpücükleri gittikçe derinleşmeye başlamış dudakları es geçip boynuna doğru inmişti. Jin diliyle jisoo'yu keşfetmek isterken jisoo buna engel oluyor onun daha fazla ileri gitmesini engelleyiordu.

Js" j-jin dur"

Jin ne yaptığını bilmiyordu, bir anlığına kensini kaybetmişti. Bu kız ona kendi benliğini kaybettiren tek kişiydi. Ne kadar nefret etsede, bu kızdan bir türlü vazgeçemiyordu.

Tekrar sinirle ahağa fırladı ve üzerini giyinerek doğruldu.
Jisoo'nun kolundan tutarak onu sürüklemeye başladı.

Js" Jin dur nereye gidiyoruz"

Jn" evlenmeye! "

-jin mutluydu çünkü planının ilk aşaması buydu, madem ondan nefret ediyordu ondan intikamınıda alacaktı. Ama jin'e yakışır bir şekilde?

•••

Nasıl olmuş kuzular. Bu arada sizi çooook seviyorum💜

𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin