"senden vazgeçemiyorum..."
Yoongi
Gömleği kana boyanmış adam zarzor nefes alıyordu.
Kendini atmış olduğu koltuğu sıkıyor acısını dindirmeye çalışıyordu. Hoseok geleceğini söylemişti ama hala gelmemişti.Yoongi yavaşça kalktı ve duvardan tutunarak kendini banyoya attı. Küvetin içini suyla doldurmak için açtığı sırada dengesini kaybedip suyun içine düştü.
Kafasını beyaz mermere çarpınca gözleri kapandı. Nefesi kesildi. Adam suyla birlikte derin bir uykuya hazırlandı. Onu acıtan bundan daha önemli şeyler vardı, görünmeyen...
Jennie
Jh" jennie sana birşey söylesem yapar mısın, en azından benim için lütfen"
Jn" sadede gel "
Jh" Yoong-"
Jn" hayır!. Herneyse duymak istemiyorum. Beni ilgilendirmez"
Jh"ama-"
Adam birşey söyleyemeden kadın arkasını dönmüş hızla uzaklaşıyordu.
Jh" Ölüyor! "
Kadın çivi gibi olduğu yere çakılmıştı. Beynine giden sıcak kan donmaya başlamıştı. Hızla arkasını döndü.
Jn" N-ne? "
Hızla koşarak iki eliyle karşısındaki adamın yakasına yapıştı onu sarsarak bağırmaya başladı.
Jn" Nerde o?, neye bulaştı gene! Öldümü o? "
Jn" hayır, hayır o beni mahveden hiçbiryere gidemez! Hemen nerde olduğunu söyle!"Adam kadının ellerini tutarak geri iteledi.
Jh" biliyorsun zaten... "
Jennie hemen hoseok'u iterek dışarda duran bisikletine koştu. Bisikletine bindi ve olduğundan daha hızla pedallamaya başladı.
Jn" tanrım lütfen ona birşey olmasın. Lütfen"
...
Jn
Kapının önüne geldiğimde hemen bisikleti fırlatarak o kuytu apartmanı tırmanmaya başladım. Hala aynıydı hiç değişmemişti. Kazıdığımız isimlerimiz bile duruyordu duvarda.Kapının önüne geldiğimde kapı boylu boyunca açık ve yerlerde kırmızı kan lekeleri...
Jn" y-yoongi? "
Jn" yoongi cevap ver! "
Gözlerimden düşen yaşlara engel olamıyordum. Sonra ayaklarıma değen ıslaklıkla arkamı döndüm.
Jn" su? "
Heryeri su basmıştı. Göremeyeceğim kadar çok su ve...
Kan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵
Romance↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸 "Pardon ama önünüze bakar mısınız?" Adam şok olmuştu, şuan ya bir rüya görüyordu. Yada o güzel rüyadan uyandırılıyordu. "J-Jisoo?" Kadın cevap vermedi. İlerledi ilerledi ve adamın ölmemesi için hiç bir sebep kalmadı. Sarılıyordu... Ama...