•Hating Someone Has Never Been Harder•

101 34 71
                                    

Birinden Nefret Etmek Hiç Bu Kadar Zor •Olmamıştı•

Jın

Jn" siktiğimin kadını! "

Jın" sen iyi misin yoongi, ay çıldırucam baygın adamla konuşmaya çalışıyorum. "

Jın eline telefonunu aldı ve sinirle bir numara çevirdi.

– ulan at! Ben sana çabuk gel demedim mi?

Jh" hyung kızma ama şuan başım boktan bir belanın içinde benim yerime başkası geliyor hem o daha iyi ilgilenir onla. "

–tamam benim şimdi gitmem lazım eğer dediğin kişi gelmezse, yaktım çıranı!

Jin sinirle telefonu kulağından aşşağıya indirdi ve yoongi'yi yatağına yatırdıktan sonra evden çıktı.

Jn" artık herşey bitti Kim jisoo! "

Jin hızla apartmandan aşşağıya indi ve motoruna atlayıp kendi yerine doğru hızla yol aldı.

Geldiğinde herkesin gitmiş olduğunu gördü. Hemen alt katta ki depoya indi. Kapının kilidini açtı ve önünde duran, kanter içinde bağlanmış kıza baktı. Sıktığı yumrukları gevşedi anlık.

Yüzüne doğru ilerledi kadının. Yüzünün önündeki saçlarını kenara çekti. Ağzında duran bez parçasını araladı. Elini kuru dudakları üzerinde gezidirdi.

Jn" ne ara bu noktaya geldik? "

Jın tekrar çattı kaşlarını. Kızı kolundan tutup kaldırdı. Ellerini arkasından bağladı. Ağzında olan bezide tekrar eski yerine yerleştirdi.

Jn" yürü! "

Kız bağıran adamın sesiyle kafasını kaldırdı ve ona bakmaya başladı.

Jn" ağzını açıcam. Eğer tek kelime edersen seni gebertirim"

Kız onaylamamıştı ama red de etmemişti. Jın yavaşça ağzındaki bezi indirdi. Ama bu kadar sinirlenmeyi beklemiyordu. Bezi indirdiği an kız suratına doğru tükürmüştü.

Js " it herif!"

Jın sinirle kadının ağzını tuttu elleriyle sıkarak büzmeye başladı dudaklarını.

Jn" sınırlarımı zorlama kim jisoo"

Jn" olmayan kalbini kırmak istemiyorum"

Dedi alaycı bir ifadeyle

Js" hayır varolan kalbimi yok ettin"

Tekrar ona döndü jin

Jn"senin yaptığın gibi mi?... Ödeştik ha ne dersin?

Jin'in acı kahkası kulaklarını doldururken kızın, gözlerinden aşşağıya yuvarlandı tuttuğu göz yaşları. Arasında mesafe olan adam koştu. Bağlı kollarına aldırmadan kafasını göğsüne gömdü.

Hıçkırıkları buldu adamın kulağını. Ona bakmıyordu adam sadece karşıya bakıyordu. İfadesiz yüzünden bir damla yaş düştü onunda. Seyiren gözü nefretini bastırmaya yetmedi.

Jın jisoo'nun omzundan tutarak yere fırlattı.

Sinirle göğsüne vurarak.

Jn" sen buradaki yerini tam 6 yıl önce o gün kaybettin kim jisoo! Şimdi karşımda sahte gözyaşları dökmeyi kes!! "

Kız önce kanayan dizlerine sonra sevdiği adamın gözlerindeki nefrete baktı.

Kalkmaya çalışıyordu ama kalkamıyordu. Tutmuyordu dizleri. Hissetmiyordu hiçbir tarafını.

Adam hızla gelip kızı fırlattığı yerden kaldırdı ve kucağına aldı.
Kız kanayan dizi yüzünden inlemişti bir anlığına, sonra korkudan dilini ısrıp susmayı tercih etmişti.

Jn" sakın sesini çıkarma bu son uyarım"

Kız patlak dudağı acudığı için ses çıkaramadı. Gözlerinden düşen yaşlarla birlikte sadece kafasını salladı.

Arabasına doğru ilerledi ve onu arka koltuğa oturttu kendinr önr bindikten sonra sürmeye başladı.

Jısoo gözlerinşn ve vücudunun yaymış olduğu acı ağırlıkla uyuya kalmıştı. Jin ise dikiz aynasından bir yandan arabayı sürüyor bir yandanda onu izliyordu.

İçinden kendine söverken, dışından sadece nefret ediyordu karşısındaki kadına.

Peki neye inanmalı içinrmi dışınamı?

Yaklaşık yarım saat sonra ormanın içindeki evine gelmişti. Arabayı durdurup jisoo'nun olduğu kapıyı açtı.

Onu yavaşça kucağına aldı. Ve eve doğru yürümeye başladı. Geldi ve kapıyı açarak içeri girdi daha sonra kapıyı kapatarak odasına yöneldi.

Kızı usulca yatağa bıraktı. Üzerinden doğrulacağı sırada kızın kolyesi düğmesine takıldı. Jın kalktığı hızla onun dudaklarına kenetlendi. Gözleri büyüyen adam ne yapavağını şaşaırırken bu kez kız eliyle gömleğinin yakasından tutmuş vr onu kendine bastırmıştı.

Jin jisoo'nun bileğini kavrayarak kendini ondan kurtarmaya çalışıyordu ama o daha kuvvetli öpüyordu.

Aralarındaki bu çekim kevveti onları birbirlerine itiyordu.

Jisoo sonunda onu bırakmış ve bedenini yatakla buluşturmuştu.

Jin sadece mahmurca ona bakıyordu. Bu kız her zaman onu delirtmeye yetecek cinsten olmuştu.

Hafifçe gülümsemesini engelleyemeden

Jn" yine yaptı"

....

Ay entrika... Hrhr

𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin