•Lets Go•

125 32 31
                                    

🔞Bu bölüm smut ve cinsel içerik içerir lütfen rahatsız olanlar okumasın!! 🔞

•••

Bir saatir arabadaydık ve yarım saaten az olan bir yolun bu kadar uzayacağını hiç tahmin etmezdim.

Js:
–neden hala gelmedik.

Jn:
–sana bedeninin benim olacağını söylemiştim.

Js:
–jin lütfen bana ciddi olmadığını söyle

Jn:
–gayet ciddiyim.

Js:
– Jın hemen durdur arabayı!

Jn:
– Seninde istediğini biliyorum kim jisoooshi!

Biraz sonra ormanlık bir yerde araba durmuş. Jon'ın direksiyonda olan elleri kalçalarıma kaymıştı.

Js:
– Jın yapma lütfen!

Jn:
–  neden?

Utançtan yanaklarım kızarmaya başlamıştı.

Js:
–b ben daha önce ilişkiye girmedim.

Jn:
–bana yalan söylemeyi kes! Tae itiyle...

Herşeyi geçtim ama bana inanmamasına gerçwkten sinirlenmiştim.

Js: sen iğrenç bir adamsın! Nasıl senden başka birine dokunabileceğimi düşünürsün...

Jin'in yüzünü histerik bir gülümseme kaplamıştı. Diliyle dudaklarını ıslarken gözleriyle dudaklarımı bitiriyordu.

Jn:
–sen...

Jn:
–beni mahvediyorsun.

Ben ona bakarken o dudaklarıma atılmış sertçe öpmeye başlamıştı. Biraz sonra hem beni öpüyor hemde tek eliyle kapıyı açmaya çalışıyordu.

Kapıyı açtıktan sonra beni kucağına aldı ve arabadan indirdi. Ayaklarımı beline dolamış iki elimide onun büyük omuzlarıne yerleştirmiştim.

Öpücükleri gittikçe derinleşiyor yavaş yavaş yarım açık olan boyun girintime doğru kayıyordu. Beni kucağında ormanlık arazinin içindeki küçük bir kulübeye getirmişti. Biraz ilerledikten sonra eliyle kapıyı açtı ve büyük bir hışımla içeri girdik.

Jn:
– bu gece benimsin.

Artık kendime engel olamıyor sadece onun dudaklarına hapsolmak iatiyordum. Tüm nefretimi ve onun bana olan kinini bir geceliğine bir kenara bırakmak istiyordum.

Js:
– bu gece seninim...

Hızla sağdan üçüncü odaya girmiş ve beni sert ama tutkulu bir şekilde yatağa bırakmıştı. Hızlıca üzerindeki beyaz gömleğin düğmelerini açmış ve bedenini bedenimin üzerine bırakmıştı.

Bir eliyle saçımı okşuyor diğer eliyle ise kalçalarımı avuçluyordu. Dudaklarımdan başlayan öpücükleri önce boynuma sonra ise göğüslerime doğru kaymışlardı. Diliyle sağ göğsümün üzerinde daireler çizerken diğer elini yukarı çıkarmış ve sol göğsümü avuçluyordu.

Jn:
–ahh lanet olsun çok güzelsin.

Kendimden geçmeye başlamıştım. Jın eliyle sırtımın arkasından önce kazağımı çıkarmış sonrada südyenimin kapçasını çıkarıp bir kenara atmıştı.

𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin