Sweet Lips

125 41 28
                                    

Sweet Lips

Benden ayrıldığında onu itinayla ittim.
"Ayı!". Jın sadece yandan bir sırıtış bırakarak dudağını diliyle ısladı ve bana bakarak
" dudakların... Hayal ettiğimden daha güzeller"
Ona karşı en ufak bir hissim bile yoktu, sadece canım sıkılıyordu diyelim...

O zaman kalbim neden böyle hızlı. sakin ol jısoo oda diğerleri gibi işte.

o gittiği zaman aklıma tae'nin beni beklediği geldi. hemen hızla oradan çıktım ve terasa hızla adımladım. yukarı geldiğimde o arkası dönük öylece duruyordu . ne kadar şanslıyım diye düşündüm bir an, hangi kızın böyle yakışıklı bir kankası var ki . sevdiği kız kesinlikle çok şanslı.

koşarak yanına geldim ve arkadan gidip omzuna dokundum. kulağında kulaklık vardı, kulaklığın tekini aldım ve kulağıma taktım,şuan ikimizde batan kızıl alev topuna bakıyoruz.

"evet tae şhiii beni meraktan çatlattın bugün . hadi söyle kim bizim şanslı gacı"

tae önce tebessüm etti sonra o ep önemli şeyler söylerkenki yüz ifadesini takındı.

"çok yakında, görmemen imkansız"

dilimi ısırdım.

"ee anlat o zaman nasıl biri bu , neden sevdin bu gacıyı"

tae kare gülüşünü takındı suratına.

" saçları simsiyah en sevdiğim şey ise gül gibi kokuyor olması, gözlerinin içi hep gülüyor, "

derin bir nefes aldı ve tüm vücudunu bana çevirdi. ben güneşe bakarken beni izlediğini görebiliyordum. tam ağzını açacaktı ki ne diyeceğini artık anlamıştım,beni omzumdan tutup kendine çevirdi. boğazını temizleyerek diliyle dudağını ısladı.

" jısoo ben seni seviyorum, hemde uzun zamandır"

resmen tutulmuştum, ne cevap verebiliyor ne bir mimik yapabiliyordum. bu gerçek olamazdı bu bir kabustu.

"jısoo?"

ellerini yüzüme çıkardığında içim titredi. ben onun kalbini kıramazdım ki zaten yeterince kırıktı değil mi? parça parça olan birşeyi yapıştırmışken birdaha parçalayamam, ne kadar onu sevmesemde deneyebilirim.

gülümseyerek yüzüne baktım.

" bana bir aylığına bir süre verebilir misin?"

tae dahada genişçe gülümseyerek "tabiki,seni bekliyeceğim"

tae kolumdan tutup eni göğsüne yasladı. kolları belimi sımsıkı kavrarken nedensizce gözümden bir yaş düştü. arkamda bizi izleyen bir adet jın görünce şaşırmıştım yada nedensizce kalbim burkulmuştu. tek elinin yumruğunu sıkmış bize bakıyordu. Gözlerinin dolduğunu buradan bile görebiliyordum. Mutlu olmam gerekmez miydi? peki neden kalbim parçalanıyordu.

tae benden ayrılmadan jın bir hışımla gelmiş ve yine kolumdan tutup çekiştirmeye başlamıştı. Tae de sinirliydi . ama beni dinlerdi her halükarda

"tae ben hallederim sakin ol"

tae onaylarcasına kafasını salladı,jın'ın beni çekiştiren koluna baktım ne kadar sinirli olduğu çok fazla belli oluyordu. Sinirden damarları o kadar belli oluyordu, onun bu hallerinin beni etkilemesinden nefret ediyorum.

kolumdan sertçe çekiştirmeye devam ederken aşşağıya inmiştik. Şuan okuldan çıkmış bilmediğim bir yolda karanlık sokaklardan geçiyorduk. baya ilerledikten sonra sokaklardan uzakta olan bir göle gelmiştik göl kapkaranlıktı. karanlıktan korkarım , hemde çok fazla.

𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin