𝘉𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘧𝘦۵

336 52 3
                                    

↬𝘑𝘪𝘯

"Duygusuz gözyaşları, anlamsız bakışlar.

Kalbim bir çöplük,senin izlerini taşıyan. Acın hala taze. Umutlu bekleyişlerim hala ıslak gözyaşlarımla.

Neden bu kadar acımasız ki hayat.
Hepimiz farklı hayatlar yaşıyoruz belki, ama hepimiz acı çekiyoruz bir şekilde. Buda bizi dert ortağı yapmaz mı?

Kaderin bir cilvesiydi tanışmamız.
Kaderin bir hilesiydi ayrılmamız. Hain olmak zorunda tanrı. Dökmeli içini tüm dünyaya.

Kazanmak mı istiyorsun?
Önce kaybetmeyi öğrenmelisin.

Ben kaybetmenin ne demek olduğunu seninle öğrendim.

Peki ne zaman kazanacağım?

Soluk rüzgarın kulağıma uluduğu bir gündü.
Herşey normaldi. Her zamanki gibi sınıftan atılmıştım. Ve yağmurun altında beni artık sahiplenmiş olan bankta ıslanıyorum.

Asosyal bir insanım ben, hep üzerimde hissettiğim o itici bakışları her zamanki gibi şuanda hissediyorum.

Küçümseniyorum, aptal yerine konuluyorum. Kimse sözlerime önem vermiyor. Tıpkı...tıpkı bir dilsiz gibiyim.

Cevap veremiyorum kimseye , ve en önemliside kendime.

Yağmurla beraber dökülen sarı yapraklar giriyor kadrajıma, o kadar duru bir güzellikleri varki...

Sonra o giriyor soluk yapraklı minik kadrajıma. Canlı güzel taptaze bir gül adeta. Rüzgar fısıldıyor bu sefer, uğultu duruldu.

Onun gülüşü nefes kesiyor adeta . Kokusu yayılıyor tüm bahçeye. Güllerden bile daha güzel.

Kim Jisoo...

&

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum
Lütfen bana destek olur musunuz?"


↬devam edecek...

Jisoo is back۵

𝙋𝘼𝙍𝘼𝘿𝙄𝙎𝙀↬𝓙𝓲𝓷𝓼𝓸𝓸ღ۵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin